تاثیر عطر در رابطه و جذب جنس مخالف
27
فروردین 1403
0 نظر

تاثیر عطر در رابطه و جذب جنس مخالف

تاثیر عطر در رابطه و نقشی که رایحه‌­ها در جذب افراد به‌­ویژه جنس مخالف ایفا می­‌کنند امروزه از نظر علمی به اثبات رسیده است. حس بویایی و تاثیر آن در ذهن سهم زیادی در ایجاد حس علاقه و کشش جنسی بین افراد داشته و می­‌تواند به عنوان یک عنصر موثر در این مورد عمل کند. در مطالعه این مطلب از فروشگاه عطران با ما همراه شوید تا ضمن بررسی این موضوع به تاثیر اجتماعی استفاده از عطر و ادکلن نیز بپردازیم.

تاثیر عطر در رابطه: از استایل اجتماعی تا جذب جنس مخالف

حواس انسان و نقشی که در هویت ظاهری و جایگاه اجتماعی او ایفا می­‌کنند همواره مورد توجه محققان بوده است. در این میان شامه یا حس بویایی به­دلیل تاثیری که بر روحیات داخلی فرد دارد از اهمیت ویژه­ای برخوردار است.

انواع عطر سکسی زنانه و مردانه با فرمولاسیون متنوع به­‌نحوی تهیه می­‌شوند که بر سلول­‌های مغزی جنس مخالف تاثیر داشته و به ایجاد علاقه و کشش بین آنها منجر شوند. این موضوع با توجه به غریزه بقا که در همه انسان‌­ها موجود است طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و سهم زیادی از بازار عطر و ادکلن زنانه و مردانه را به خود اختصاص داده است.

امروزه برندهای معتبر و شناخته شده تولید و عطر و ادکلن در سطح جهانی، با تکیه بر این موضوع اقدام به تولید محصولاتی از این دست می‌کنند. تا جایی که علاوه بر نمونه­‌های تخصصی و سفارشی، انواع عطر شرکتی نیز با این مشخصات تولید و عرضه می­‌شود. امروزه تاثیر عطر در رابطه و جذب جنس مخالف در انواع ادکلن زنانه و عطر مردانه بیش از هر زمان دیگر به اثبات رسیده و مورد استفاده قرار می­‌گیرد. موضوعی که به‌­ویژه برای جوانان بسیار جالب و جذاب بوده و توجه خاص آن‌ها را جلب نموده است.

از نظر اجتماعی نیز، در کنار شیک­‌پوشی و داشتن استایل روز دنیا در مد و لباس، روایح مختلف عطر و ادکلن مردانه و زنانه نقش زیادی ایفا می‌کنند. تا جایی که بخش مهمی از خوش­‌پوشی و استایل اجتماعی خانم‌­ها و آقایان با توجه به نوع و برند عطر آن‌ها تعیین می­‌شود.

تاثیر عطر در رابطه

از تاثیرات اجتماعی کاربرد عطر چه می دانیم؟

تاثیر عطر در رابطه و نیز نقش مهم عطر در روابط اجتماعی افراد در چند دهه اخیر از نظر علمی به اثبات رسیده و اثرات آن به وضوح قابل مشاهده است.

در این مورد می­‌توان به نمونه‌­های زیر اشاره کرد:

  • افزایش اعتماد به نفس: کاربرد مداوم و روتین رایحه­‌های معطر نقش عمده­‌ای در کلاس اجتماعی افراد داشته و اعتماد به نفس آن‌ها را به­‌طرز باورنکردنی افزایش می­‌دهد. این مورد به‌­ویژه در صورت تکرار و استمرار، تاثیر خود را بهتر و بیشتر نمایان می­‌کند.
  • بالا بردن سطح انرژی: کسالت و بی­‌حوصلگی از آفات عصر ما است که بسیاری دچار آن هستند. استفاده از تاثیرات عطر برای رفع این مشکل و بالا بردن سطح انرژی روزانه افراد را می­‌توان از مفیدترین و در دسترس‌­ترین روش‌­ها دانست. کاربرد روزانه و مدام عطر و ادکلن ضمن خوشبو و جذاب نمودن افراد، به آن‌ها روحیه خوبی نیز می­‌دهد که علاوه بر بهره‌­گیری از تاثیر عطر در رابطه، در طول روز نیز بتوانند کارهای خود را با حوصله و انرژی بالا به انجام برسانند
  • بهبود خلق و خو: در میان تاثیرات مختلف انواع عطر مردانه و زنانه، از نقش این رایحه‌­ها در ایجاد احساس خوشحالی و نشاط نمی‌توان به آسانی گذشت. فرمولاسیون ویژه برخی عطرها به نحوی تدارک دیده شده که با استشمام آن نوعی حالت شادی و نشاط در فرد ایجاد شده و خلق و خوی او بهبود می­‌یابد. با استفاده از این اثر روابط اجتماعی فرد نیز دگرگون شده و به طرز جالبی ارتقاء پیدا می­‌کند.
  • افزایش تاثیرات مثبت اجتماعی: عطرها و روایح جذاب در کنار تاثیر عطر در رابطه، در موقعیت­‌های مختلف اجتماعی نیز نقش مهمی در ایجاد جذبه و محبوبیت برای شما خواهند داشت. برای مثال در مصاحبه‌­ها و جلسات کاری، تاثیر معجزه‌­آسای این موضوع را می‌­توان به وضوح مشاهده کرد.

نقش عطر در جذب جنس مخالف چیست؟

طبیعت رازهای نهفته زیادی در خود دارد که بعضی از آن‌ها مستقیما با بقای موجودات زنده مرتبط است. نقش تاثیر عطر و بوی مطبوع در رابطه و جذب جنس مخالف یکی از این موارد است که نه تنها در انسان، که در برخی از دیگر موجودات زنده نیز مشاهده می­‌شود.

انسان به دلیل تعقل و هوشمندی که داراست، توانسته است که با تولید مصنوعی انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه از این ویژگی سود برده و نسبت به تولید و عرضه این محصولات اقدام کند.

شاید در نخستین نگاه، علایق خانم­‌ها و استفاده آن‌ها از عطرهای سکسی برای جذب جنس مخالف بیشتر به چشم بیاید. اما این موضوع در هر دو جنس وجود داشته و تاثیر زیادی بر جنس مخالف به جا می­‌گذارد. تا جایی که سکسی ترین عطر مردانه و نقش آن در جلب خانم‌­ها بی‌شک از جایگاه خاصی در این مورد برخوردار است.

تاثیر عطر در رابطه

با رایحه­‌های جذاب عطر و ادکلن آشنا شویم!

دنیای جذاب و متنوع رایحه‌­های جذاب و سکسی را نمی‌­توان در چند مورد و چند نمونه خلاصه کرد. اما برخی از معروف­ترین عطرها در این مورد را می­‌توان در موارد زیر مرور کرد:

عطرهای شیرین، انواع عطر گلی و وانیلی و نیز عطرهای میوه ای جذب کننده مردان بوده و تاثیر زیادی بر آن‌ها دارند. بوی وانیل به‌­طور مشخصی در افزایش میل جنسی آقایان تاثیرگذار بوده و موجب تحریک آن‌ها می‌­شود. رایحه وانیل ایجاد حس آرامش و خوشی نموده و از این جهت در برخی نقاط دنیا حتی به‌­عنوان اکسیر خوشبختی و لذت نیز از آن یاد می­‌شود.

رایحه دارچین نیز از دیگر مواردی است که آقایان را به خود جذب می‌کند. دارچین با افزایش جریان خون حس لذت و شادکامی را در آقایان زنده کرده و در جذب جنس مخالف بسیار موثر است.

از نظر برندهای عرضه کننده عطر نیز تولیدات ورساچه برایت کریستال زنانه، عطر ویکتوریا سکرت بامب شل امریکایی، ایو سن لورن اله ادو پرفیوم فرانسوی، عطر کارولینا هررا گود گرل با رایحه شرقی و عطر لاوی بل لانکوم را می­‌توان به عنوان جذاب­‌ترین عطرسکسی زنانه موثر بر آقایان نام برد.

سخن آخر

تاثیر عطر در رابطه و جذب جنس مخالف سال­هاست که به اثبات رسیده و مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه عرضه کنندگان معتبر عطر و ادکلن زنانه و مردانه نظیر فروشگاه عطران، برای تامین نیاز و تقاضای مشتریان خود برندهای برتر این محصولات را از سراسر دنیا فراهم کرده و در اختیار آن‌ها قرار می‌­دهند.

تنوع این تولیدات از یک سو و تاثیرات ذهنی افراد از این رایحه‌ها از سوی دیگر، بیشترین نقش را در انتخابی موفق در این زمینه داراست. شما نیز می­‌توانید با شناخت رایحه مورد علاقه و جذاب و استمرار در کاربرد آن از این تاثیرات استفاده نموده و جذاب­‌تر و سکسی­‌تر از همیشه ظاهر شوید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد