بهترین عطر زنانه فرانسوی+معرفی 5 مورد
6
فروردین 1403
0 نظر

بهترین عطر زنانه فرانسوی+معرفی 5 مورد

فرانسه مبدأ عطرهای درجه یک است. هر کسی که حتی اندکی به عطر و ادکلن‌های زنانه علاقه داشته باشد، به‌خوبی می‌داند که خوشبوترین و لاکچری ترین عطر زنانه در فرانسه تولید می‌شود. به همین دلیل اگر می‌خواهید با دنیای خاص و خوشبوی عطرها بیشتر آشنا شوید یا حتی قصد خرید عطر جذابی را دارید، باید با بهترین عطر زنانه فرانسوی هم آشنا شوید. از این رو این مطلب فروشگاه عطران را به معرفی و بررسی ویژگی‌های خوشبوترین، خاص‌ترین و بهترین عطرهای فرانسوی زنانه اختصاص داده‌ایم. برای آشنایی با جزئیات آن‌ها تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین عطر های فرانسوی زنانه

برندهایی همچون شنل، دیور، لانکوم، ایو سن لورن، نینا ریچی و کلوئی تعدادی از نام‌های آشنایی هستند که در پاریس و فرانسه مبدأ دارند اما به طور جهانی شناخته شده‌اند. اما اگر بخواهیم بهترین عطر های فرانسوی زنانه را معرفی کنیم، این تعداد به ۵ مورد محدود می‌شوند. در مجموع ۵ مورد از بهترین نمونه‌های عطر فرانسوی که باید با آن‌ها آشنا شوید، به این ترتیب هستند:

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Gabrielle EDP

برند شنل را می‌توانیم به عنوان بهترین برند عطر زنانه فرانسوی معرفی کنیم که آوازه‌ای دور و دراز دارد. در نتیجه اولین عطر این لیست هم متعلق به برند خوش‌نام شنل است. عطر گابریل شنل یک عطر جوان از این برند است که در مقایسه با سایر عطرهای معروف این برند فرانسوی از جمله عطر کوکو شنل و چنس شنل بیش از ۱۰ سال جوان‌تر است. به همان اندازه که این عطر از لحاظ سنی نسبت به سایر محصولات شنل جوان‌تر است، از لحاظ رایحه هم جوان‌تر است.

ادو پرفیوم شنل گابریل یک عطر با رایحه‌ای سرزنده است که می‌توانیم آن را به بانویی جسور و زیبا تشبیه کنیم. ترکیب رایحه ۴ گل سفید با میوه‌هایی همچون گریپ فروت، نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه و البته شکوفه پرتقال در این عطر زنانه موجب شده که رایحه آن مشابه با دشت یا باغی سرسبز و باطراوت باشد.

به این ترتیب یک عطر با رایحه متعادل و خنک است که می‌تواند در تمامی روزهای سال استفاده شود. به این شکل عطری روزانه به حساب می‌آید و رایحه گلی آن برای بانوان در همه سنین مناسب است. در ضمن طراحی شیشه آن هم طراحی کلاسیک شنل است که اشکال هندسی را در شیشه‌های خود به کار می‌گیرد. این مورد دارای طراحی شیشه مربعی شکل است.

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Miss Dior Absolutely Blooming EDP

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل میس دیور ابسولوتلی بلومینگ مدل دیگری از بهترین ادکلن زنانه فرانسوی است. این عطر دارای رایحه‌ای دوست داشتنی، شاداب و ملیح است. رایحه شیرین آن برخلاف سایر مدل‌های شیرین باعث دلزدگی نمی‌شود. در عین حال که ملایمت خاصی را به خود اختصاص داده است، پخش بو و ماندگاری بالایی دارد.

میس دیور ابسولوتلی بلومینگ ترکیبی از روایح صورتی و قرمز است. انار، فلفل صورتی، تمشک، رز و گل صد تومانی اسانس اولیه و میانی این عطر فرانسوی را تشکیل می‌دهند و البته مشک در اسانس پایه یک تعادل دلنشین در میان آن‌ها ایجاد کرده است.

این عطر فرانسوی هم برای استفاده رسمی و هم روزانه کاربرد دارد. ماهیت رایحه آن هم کاملاً گل‌فام و معتدل است. همچنین اگرچه برای استفاده در همه سنین محدودیتی ندارد، اما اغلب به خانم‌های بالای ۲۵ سال پیشنهاد می‌شود.

 

بهترین عطر زنانه فرانسوی

ادو پرفیوم زنانه کنزو مدل Amour EDP

کنزو آمور نمونه‌ای کامل از بهترین عطر زنانه فرانسوی است که از طریق نام آن هم می‌توانید به این مسئله پی ببرید. اگر به دنبال یک عطر زنانه فرانسوی جذاب هستید اما نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ادو پرفیوم کنزو آمور نسبت به سایر مدل‌های مذکور کمی عاشقانه‌تر و هوس‌انگیزتر به حساب می‌آید. این ویژگی را هم به رایحه شرقی وانیلی خود مدیون است. این عطر ترکیبی از روایح چوبی، پودری، وانیلی و بالطبع گرم است. اسانس پایه آن را مشک، وانیل، روایح دودی و چوبی تشکیل داده و اسانس اولیه و میانی ترکیبی از چای، برنج، شکوفه گیلاس و گل آفتاب پرست است.

در نتیجه همان‌طور که احتمالاً حدس زده باشید، نسبت به سایر عطرهای زنانه و به‌ویژه عطرهای گلی میوه‌ای همیشگی، بویی خاص و غیرتکراری دارد. همچنین به دلیل گرم و غنی بودن، ماندگاری بالایی را هم رقم می‌زند.

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل J’adore L’absolu EDP

ادو پرفیوم دیور ژدوق که البته در ایران با نام ادو پرفیوم دیور جادور هم شناخته می‌شود، یکی از نمونه‌های بهترین ادکلن زنانه فرانسوی است. این عطر از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین نمونه‌های عطر و ادکلن زنانه به حساب می‌آید که با برخورداری از رایحه‌ای گلی میوه‌ای، مطابق سلیقه و میل اغلب خانم‌ها است.

این ادو پرفیوم دیور در اسانس اولیه ترنج، هلو، مگنولیا، خربزه و گلابی را شامل شده است. در نتیجه رایحه‌ای معتدل و خنک را به وجود می‌آورد. اسانس میانی آن هم از گل برف، گل مریم، رز، بنفشه، یاس و ارکیده تشکیل شده تا یک عطر گلی میوه‌ای بی‌نقص را با منبع فرانسوی رقم بزند. اسانس پایه مشک، وانیل، سدر و توت سیاه آن هم تعادل را در میان گل‌ها و میوه‌های این ادکلن زنانه ایجاد می‌کند. در ضمن این عطر جذاب هم برای استفاده رسمی و هم روزانه کاربرد دارد.

ادو پرفیوم دیور ژدوق

ادو پرفیوم زنانه هرمس مدل Jour D’Hermes EDP

اگر از عطربازان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای باشید، به احتمال زیاد برند معروف هرمس را با ادکلن مردانه سرشناس تق هرمس بشناسید. این برند در زمینه عرضه بهترین عطر زنانه فرانسوی هم محصول منحصر به فردی را عرضه کرده که هرمس ژور نام دارد. این عطر زنانه عطری با رایحه جوان، خنک، شادی‌آور و گلی است. 

هرمس ژور متشکل از اسانس اولیه آب، لیمو ترش و گریپ فروت است و اسانس میانی آن هم گل‌های سفید و ترکیبات سبز را شامل می‌شود. سپس با اسانس پایه مشک و روایح چوبی تکمیل شده و رایحه‌ای متفاوت و به دور از کلیشه‌های همیشگی را به وجود می‌آورد.

جمع‌بندی

در نهایت اگر قصد خرید بهترین عطر فرانسوی زنانه و هر یک از مدل‌های مذکور را دارید، می‌توانید آن‌ها را از نوع اورجینال یا عطر شرکتی از طریق فروشگاه عطران تهیه کنید. شما کدام عطر فرانسوی را پیشنهاد می‌کنید؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد