معرفی عطرهای چوبی زنانه با ماندگاری بالا
23
اسفند 1402
0 نظر

معرفی عطرهای چوبی زنانه با ماندگاری بالا

چشمان خود را ببندید و مقداری عطر چوبی زنانه به لباس یا روی مچ دست خودتان بزنید. اجازه دهید تا رایحه آن در بینی شما بپیچد چه احساسی دارید؟ آیا حس نمی‌کنید که در طبیعت هستید و هر لحظه دارید به یک درخت یا خزه‌های موجود در جنگل‌ها نزدیک‌تر می‌شود؟ عطری که به شما این احساس را دارد، عطر چوبی است. عطرهای چوبی زنانه، عطرهایی که با رایحه قوی درخت و خزه‌ها و گیاهان بدست می‌آیند و می‌توانند انتخاب خوبی برای خانم‌های خوش سلیقه، مهربان و خوش پوش باشند. انواع عطر شرکتی و اورجینال زیادی در بازار موجود هستند که می‌توانند بوی چوب را به همراه داشته باشند. در ادامه مقاله قصد داریم عطرهای چوبی زنانه که ماندگاری بسیار بالایی دارند را به شما معرفی کنیم.

بهترین عطرهای چوبی زنانه در بازار

تنوع عطرهای چوبی زنانه زیاد است که هر کدام دارای نت‌های بوی متفاوتی‌اند و احساس خاصی را برای شما و اطرافیانتان رقم می‌زنند. با این حال زمانی احساس خوبی از استفاده از این عطرها خواهید داشت که این عطرها ماندگاری بالایی داشته باشند. بنابراین علاوه بر عطر و بوی خاص این ادکلن‌ها، باید حتما به ماندگاری آن‌ها نیز توجه داشته باشید. در ادامه مقاله شما را با بهترین عطرهای چوبی زنانه با ماندگاری حداکثری آشنا می‌کنیم.

معرفی عطرهای چوبی زنانه با ماندگاری بالا

1.  ادو پرفیوم زنانه توس مدل  Tous L'eau EDP

ادو پرفیوم زنانه توس مدل  Tous L'eau EDP یکی از بهترین انواع عطر زنانه با بوی چوب است که با یک بسته بندی جذاب و خاص به شما ارائه می‌شود. این عطر جذاب را می‌توان در گروه پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران شناخت که با نت اولیه جذاب که شامل عطر لیمو و پرتقال هستند، احساس فوق العاده‌ای را به افراد می‌دهد. این عطر زنانه از ترکیب مرکبات شیرین و انرژی زا تولید شده است. پس از مدتی نت‌های میانی این عطر پدیدار می‌شوند و احساس می‌کنید که در باغی پر از انگور سیاه، گل میخک، گل یاسمین و فریزیا نشسته‌اید. نت پایانی این عطر جذاب نیز شامل گیاه نعنا هندی، کهربا و مشک است که هر کدام لذت زیادی را به شما خواهند داد.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه توس مدل  Tous L'eau EDP

معرفی بهترین عطرهای چوبی زنانه با ماندگاری بالا

2.  ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل  Rose Goldea EDP

ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل  Rose Goldea EDP یکی از خاص‌ترین عطرهای چوبی زنانه است که به دلیل داشتن بوی بی نظیر و پخش بوی عالی، می‌تواند انتخاب عالی برای بانوان مهربان و خوش قلب شناخته شود. این ادو پرفیوم زنانه بولگاری در ابتدا بوی رز ملایم را تداعی می‌کند که احساس خنکی و شادابی فوق‌العاده‌ای را به شما خواهد داد. به مرور زمان بوی این ادو پرفیوم زنانه گرم‌تر و گرم‌تر می‌شود و بوی چوب را احساس می‌کنید. این عطر خوش بو با ظاهر جذاب، به عنوان لاکچری ترین عطر زنانه نیز شناخته می‌شود. می‌توان این ادکلن جذاب را برای خانم‌های خوش سلیقه که به رایحه گل رز علاقه بسیار زیادی دارند را تهیه کرد.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل  Rose Goldea EDP

بهترین عطرهای چوبی برای زنان

3.  ادو پرفیوم زنانه ناسوماتو مدل  China Femme Extrait de Parfum

دو پرفیوم زنانه ناسوماتو مدل  China Femme Extrait de Parfum با یک بسته بندی جذاب، فوق العاده و رایحه‌ای از ترکیب گل و چوب تولید شده است. این عطر را می‌توان جزء بهترین عطرهای چوبی زنانه شناخت که به دلیل داشتن عطر گرم، می‌تواند به عنوان ادکلن مردانه نیز مورد استفاده قرار گیرد. این عطر دارای نت‌های سرمست کننده گلی، چوبی و دودی است. ترکیب این رایحه‌ها با یکدیگر، یک بوی گرم و خاص را به وجود آورده است. فقط کافیست که یک بار این عطر زنانه را امتحان کنید تا از رایحه خاص آن سرمست شوید.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه ناسوماتو مدل China Femme Extrait de Parfum

عطر با رایحه چوبی زنانه

4.  ادو پرفیوم زنانه رمی مارکی مدل Marquis Pour Femme EDP

ادو پرفیوم زنانه رمی مارکی مدل Marquis Pour Femme EDP یک ادکلن خاص زنانه با رایحه گرم و چوبی است. این عطر در گروه عطرهای چوبی زنانه و پودری قرار می‌گیرد که با رایحه جذاب گل سفید، طعم تند و طبعی گرم دارد. نت‌های این عطر ترکیبی از رایحه‌های گل سفید، چوب صندل و نعناع هندی است. نت‌های سبز و شرقی این ادکلن، آن را خاص‌تر کرده‌اند. بیشتر مصرف کنندگان این عطر زنانه، بوی چوب صندل و گل سفید را احساس می‌کنند. این عطر نیز مانند انواع عطرهای معرفی شده دیگر، دارای ماندگاری بسیار بالایی است. بسته بندی جذاب و خاص این ادکلن زنانه اصل نیز باعث جذابیت بیشتر این محصول، به ویژه برای هدیه شده است.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه رمی مارکی مدل Marquis Pour Femme EDP

بهترین زمان برای استفاده از عطر چوبی زنانه

در پاییز و زمستان درختان سرسبز نیستند و بوی عطر گل‌ها کمتر به مشام می‌رسد. در حالی که درختان سفیدپوش در هنگام برف، زیبایی فوق العاده‌ای به فصل زمستان می‌دهند؛ می‌توانید از عطرهای چوبی زنانه با رایحه گرم استفاده کنید تا احساس شادابی فوق‌العاده‌ای داشته باشید. این عطرها می‌توانند تداعی بوی چوب سوخته در هوای سرد و خنک برای شما باشند. فقط کافیست که از بوی دود و چوب خاص این عطرها در زمستان و پاییز که هوا سرد و خنک است، لذت ببرید.

خرید انواع عطرهای چوبی زنانه از فروشگاه عطران

انتخاب بهترین عطرهای چوبی زنانه باید با توجه به بو و نت‌های اولیه و میانی این ادکلن‌ها انجام شود. علاوه بر این موضوع، اصل بودن این عطرها تاثیر زیادی روی پخش بو و ماندگاری آن‌ها دارد. فروشگاه عطران، فروشگاهی برای فروش انواع عطر چوبی زنانه است که توانسته محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند. اگر یاز به خرید هر یک از عطرهای معرفی شده در این مقاله با ضمانت کیفیت و اصالت دارید، می‌توانید از طریق فروشگاه عطران این عطرها را خریداری کنید. کیفیت عطر چوبی زنانه در فروشگاه اینترنتی عطران زیاد است و طبیعتا شما با توجه به سلیقه شخصی خود، می‌توانید هر کدام از این عطرها را انتخاب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد