بهترین عطرهای کلاسیک زنانه همراه با قیمت
21
اسفند 1402
0 نظر

بهترین عطرهای کلاسیک زنانه همراه با قیمت

یک عطر کلاسیک زنانه از واجبات هر کمد زنانه است. به طور معمول عطرهای کلاسیک دارای رایحه‌ای همه‌پسند هستند که می‌توانند بهترین انتخاب برای امضای بویی باشند. اگر از خانم‌هایی هستید که عاشق ظرافت و لطافت زنانگی هستند، حتماً باید یک عطر کلاسیک را هم در میان انواعی از ادکلن زنانه خود داشته باشید. گاهی حتی همین عطر برای استفاده همیشگی و در همه‌جا کافی است و به خرید عطر دیگری احتیاج پیدا نخواهید کرد. به همین دلیل بدون هیچ معطلی دیگری به معرفی بهترین عطرهای کلاسیک زنانه می‌پردازیم.

معرفی ۶ مدل خوشبوترین عطر کلاسیک زنانه

به طور کلی عطرهای کلاسیک از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین نمونه‌های عطر هستند. در مجموع ۶ مدل از عطر زنانه از نوع کلاسیک که بودجه‌ها، سلایق و رایحه‌های مختلفی را در برمی‌گیرند، به این ترتیب هستند:

1.  ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Miss Dior

عطرهای برند دیور در مجموع از بهترین عطرهای زنانه و مردانه به حساب می‌آیند. عطر میس دیور هم که از آوازه و محبوبیت فراوانی برخوردار است، از عطرهای کلاسیک زنانه به شمار می‌رود. این عطر دارای رایحه‌ای چایپر گلی است. به این معنا که اسانس آن ترکیبی از مرکبات و گل‌های خوشبو است.

همان‌طور که می‌توان از اسم این ادو پرفیوم حدس زد، یک عطر نسبتاً دخترانه و اغلب برای زیر ۳۰ سال است. هر چند که البته استفاده از چنین رایحه سرزنده و گلی خاصی وابسته به روحیات خود خانم دارد. بعضی از افراد هم در توصیف این عطر گفته‌اند که از نمونه‌های اصیل و خاصی است که بوی آرامش‌بخشی دارد.

میس دیور با داشتن پایه نعناع هندی و اسانس اولیه ترنج، نارنگی، پرتقال، لیمو ترش، فلفل صورتی، پرتقال خونی و اسانس میانی گل رز و یاس به یک عطر گرم تبدیل شده است. از این رو آن را برای فصول سرد پیشنهاد می‌کنیم. همچنین پخش بو و ماندگاری به نسبت بالایی دارد و تنها یک الی دو پاف آن برای چند ساعت کافی است.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

                                                                                          ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Miss Dior              

2.  ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Chance

اگر از خانم‌های دارای روحیه لطیف و مهربان هستید، به عطر کلاسیک شنل مدل چنس و به‌ویژه چنس صورتی علاقه پیدا خواهید کرد. جذابیت این عطر ظریف و ناز به‌گونه‌ای است که اغلب افرادی که آن را بلایند بای کرده‌اند، رضایت داشته‌اند.

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Chance یکی از بهترین عطرهای گلی میوه‌ای زنانه به حساب می‌آید که لطافت آن بینی را قلقلک می‌دهد. بوی ملیح و ملایم این عطر متعادل و خنک به‌گونه‌ای است که می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده روزانه باشد. به عبارتی از این لطافت خسته نخواهید شد و برخلاف بعضی از عطرهای کلاسیک زنانه و غلیظ دیگر، باعث سردرد نمی‌شود.

البته لازم به ذکر است که سبک و خنک بودن آن باعث شده که ماندگاری به نسبت کمتری در مقایسه با مدل‌های گرم داشته باشد. در نتیجه بهتر است آن را در کیف خود حمل کنید. این عطر شنل بر پایه مشک است و روایح رز، یاس، گریپ فروت و به موجب خوشبویی فراوان آن شده‌اند.

 برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

                                                                                          ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Chance

3.  ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Coco Mademoiselle

می‌توان گفت ادو پرفیوم زنانه شنل مدل کوکو مادمازل نقطه مقابل عطر چنس از لحاظ غلظت، نوع استفاده و رده سنی است. این عطر اغلب برای خانم‌های بالای ۲۵ سال و برای استفاده رسمی پیشنهاد می‌شود. هر چند که به دلیل محبوبیت و رواج زیاد، اغلب خانم‌ها این عطر کلاسیک زنانه را برای استفاده روزمره هم استفاده می‌کنند.

کوکو مادمازل درست تصویر یک مادمازل را به رخ می‌کشد. این عطر شرقی گلی برای کسانی که به دنبال زنانه‌ترین عطر هستند، عالی است. اسانس پایه مشک، نعناع هندی، خس خس و از همه مهمتر وانیل، باعث شده‌اند که این ادو پرفیوم برای پاییز عالی باشد.

با عطر شنل کوکو مادمازل روزهای خنک و سرد پاییزی را با ترکیبی از رایحه ترنج، پرتقال، رز، یاس، مشک و وانیل تکمیل کنید. در ضمن مطمئن باشید که این پرفروش‌ ترین ادکلن زنانه در ایران ماندگاری و پخش بو لازم را برای کل روز به همراه خواهد داشت. 

 برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

                                                                                    ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Coco Mademoiselle

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Coco Mademoiselle

4.  ادو پرفیوم زنانه دیور مدل J’adore

اگرچه در اغلب موارد برند دیور به دلیل تولید انواعی از عطر و ادکلن مردانه جذاب همچون ساواج شناخته می‌شود، اما در زمینه تولید عطرهای کلاسیک نمونه‌هایی تکرارنشدنی را عرضه کرده است. به همین دلیل عطر شرکتی فراوانی هم از محصولات آن تولید شده است. عطر دیور جادور یکی از این نمونه‌ها است.

این عطر دارای رایحه‌ای معتدل بوده و به همین دلیل برای استفاده در همه روزهای سال و فصول مختلف کاربرد دارد. ماندگاری و پخش بوی آن در مقایسه با سایر مدل‌ها بیشتر است و ترکیبات مهم این ادو پرفیوم ترنج، نارنگی ماندارین، هلو، گلابی، رز، بنفشه، یاس، مریم، ارکیده، مشک، وانیل و سدر را شامل می‌شود.

  برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

                                                                                           ادو پرفیوم زنانه دیور مدل J’adore

5.  ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

ادو تویلت زنانه ورساچه صورتی یا ورساچه کریستال برایت از دیگر نمونه‌های عطرهای کلاسیک زنانه است. این عطر جذاب و سبک در دسته‌بندی عطرهای گلی میوه‌ای قرار می‌گیرد. همچنین رایحه پایه گل رز آن باعث می‌شود که لطافت برگ گل را حس کنید.

این عطر زنانه در مقایسه با سایر مدل‌های مذکور قیمت ارزان‌تر و کمتری دارد. در عین حال پخش بو و ماندگاری آن هم به نسبت کمتر است. اما از لحاظ جذابیت رایحه از نمونه‌های خاص و مثال‌زدنی محسوب می‌شود. ملیح بودن، حس خوب و خوشبویی این عطر از آن مدل‌هایی است که باعث حس بهتر و شادابی بیشتر خواهد شد. از ترکیبات اصلی آن می‌توانیم به انار، آب، گل صدتومانی، نیلوفر آبی، مشک و کهربا اشاره کنیم.

  برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

                                                                                     ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

6.  ادو پرفیوم زنانه گرلن مدل Shalimar

عطر گرلن شالیمار آخرین مورد از بهترین عطرهای کلاسیک زنانه است. این عطر بهترین انتخاب برای استفاده رسمی و برای سنین بالا محسوب می‌شود. رایحه آن کمی با مدل‌های قبلی فرق دارد چراکه ترکیبی شرقی ادویه‌ای است.

این عطر لاکچری ترین عطر زنانه متشکل از اسانس‌های  لیمو ترش، سدر، مرکبات، خس خس، رز، زنبق یاس، چرم، چوب صندل سفید، مشک زباد، روایح دودی و وانیل است. در نتیجه پخش بو، غلظت و ماندگاری بسیار بالایی را رقم می‌زند.

 برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

                                                                                          ادو پرفیوم زنانه گرلن مدل Shalimar

عطرهای کلاسیک زنانه

جمع‌بندی

در این مطلب فروشگاه عطران بهترین مدل‌ها از عطرهای کلاسیک زنانه را معرفی کردیم. هر یک از آن‌ها برای سنین نوجوان تا بزرگسال مناسب هستند و سلایق مختلف را پوشش می‌دهند. شما کدام یک را تاکنون امتحان کرده‌اید؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد