گرانترین ادکلن مردانه در بازار ایران با ماندگاری بالا
12
فروردین 1403
0 نظر

گرانترین ادکلن مردانه در بازار ایران با ماندگاری بالا

گرانترین عطر مردانه در ایران دارای رایحه‌ای تکرارنشدنی و منحصر به فرد است. شاید در خصوص کالاهای دیگر بعضی از افراد بتوانند ادعا کنند که گرانتر بودن به معنای بهتر بودن نیست، اما در دنیای عطرها تعدادی از بهترین و خوشبوترین رایحه‌های جهانی متعلق به گرانترین عطر دنیا است. از این رو در این مطلب می‌خواهیم شما را با گرانترین ادکلن مردانه در بازار ایران آشنا کنیم.

گرانترین ادکلن های مردانه در ایران

به طور کلی ۴ مورد از نمونه‌های گرانترین ادکلن مردانه که رایحه‌ای بی‌نظیر، جذاب و لوکس دارند، موارد زیر هستند:

ادو پرفیوم مردانه پنهالیگانز مدل The Tragedy Of Lord George EDP

ادو پرفیوم پنهالیگانز تراژدی آف لرد جورج اولین مورد از نمونه‌های گرانترین ادکلن های مردانه در ایران است. می‌توانید به راحتی حتی از ظاهر شیشه آن هم متوجه گران قیمت بودن آن شوید چراکه طراحی خاص و متفاوتی دارد. سر شیشه یا باتل این محصول طراحی طلایی مانند سر یک گوزن با شاخ‌های شکوهمند و زیبا است. این طراحی متفاوت در شیشه باعث شده که در مقایسه با شیشه عطرهای سایر برندهای محبوب و معروف از جمله برند شنل و دیور، نمره و امتیاز بسیار بالاتری را از دیدگاه مصرف‌کنندگان بگیرد.

پس از طراحی عالی شیشه، نوبت به بررسی رایحه این گرانترین ادکلن مردانه می‌رسد. برخلاف عطرهای ارزان قیمت و کلیشه‌ای، رایحه و اسانس‌های این عطر مملو از اسانس‌های متنوع و گوناگونی نیست. برند پنهالیگانز این عطر مردانه خاص خود را با سه اسانس دانه تونکا، کهربا و روایح چوبی تکمیل کرده است. همین سه اسانس هم برای به وجود آوردن یک عطر کلاسیک و ویژه کافی است.

در نتیجه در ساخت آن اغراق و اضافه‌کاری نشده است. بلکه یک رایحه گرم مردانه که گاهی تند و تیز هم به مشام می‌رسد، به وجود آورده است. در مجموع می‌توانیم بگوییم که نوعی عطر اغواکننده مردانه و پرطرفدار در بین خانم‌ها است و به عبارتی خانم‌ها را جذب می‌کند. از این رو حتی می‌تواند به عنوان سکسی ترین عطر مردانه هم شناخته شود. در ضمن این عطر یک عطر کاملاً رسمی به حساب می‌آید.

ادو پرفیوم مردانه پنهالیگانز مدل The Tragedy Of Lord George EDP

ادو پرفیوم مردانه بولگاری مدل Gyan EDP

برند بولگاری از برندهای پرطرفدار و شناخته‌شده در ایران و جهان به حساب می‌آید. این برند یکی از تولیدکنندگان تعدادی از بهترین عطرهای جهان است. ادو پرفیوم گیان بولگاری هم مهر تأییدی بر این ادعا است. گیان یکی دیگر از نمونه‌های گرانترین ادکلن مردانه است که با رایحه‌ای ساده اما محصور کننده، توجه هر فردی را جلب می‌کند.

این عطر چیزی است که می‌تواند عطری تماماً مردانه باشد و برخلاف سایر مدل‌ها رایحه‌ای میوه‌ای ندارد. رایحه ساده آن متشکل از نعناع هندی، یاس و روایح دودی است. البته منظور از ساده بودن، محدود بودن اسانس‌های موجود در این ادکلن مردانه است که مانند مدل قبلی، در ساخت آن اغراق نشده است.

با این وجود، رایحه‌ای اشرافی، نفیس و گران قیمت دارد. در نتیجه نه تنها از لحاظ مالی، بلکه از لحاظ رایحه هم از گرانترین عطر و ادکلن های دنیا است. این عطر ماندگاری و پخش بوی بالایی داشته و می‌تواند با تنها حدود دو پاف کل روز را همراه شما باشد. البته عطری روزانه نیست و در دسته‌بندی مدل‌های رسمی جای دارد.

ادو پرفیوم مردانه بولگاری مدل Gyan EDP

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Viking EDP

برند کرید یکی از برندهای عطر نیش به حساب می‌آید. در نتیجه گران قیمت بودن محصولات آن امری طبیعی است. البته در عین حال که محصولات گران قیمتی را عرضه می‌کند، رایحه‌ای به‌یادماندنی را در آن‌ها به وجود می‌آورد. ادو پرفیوم مردانه کرید مدل وایکینگ یکی از بهترین نمونه‌های آن است. همان‌طور که می‌توانید از نام این عطر حدس بزنید، عطری با رایحه‌ای جسور، شجاع و بی‌باک است و به معنای واقعی رایحه‌ای با یادآوری وایکینگ دارد.

از جهتی همان‌طور که طراحی قرمز رنگ شیشه این عطر مردانه نشان می‌دهد، یک عطر آتشین و داغ است. در عین حال برخلاف انتظار، طبع آن گرم نبوده و در واقع خنک است. این مورد از گرانترین عطر های مردانه دنیا در نقطه مقابل ادکلن زنانه ملیح، ملایم و سبک اسپرینگ فلاور از همین برند است.

وایکینگ کرید رایحه‌ای متشکل ترنج، لیمو ترش، فلفل صورتی، رز و نعناع در اسانس‌های ابتدایی و میانی دارد. فلفل صورتی در هر دو نت تکرار شده است. اسانس پایه آن هم نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس و چوب صندل سفید را شامل می‌شود. این موارد در کنار یکدیگر رایحه‌ای چوبی معطر را ایجاد کرده که با میزان کمی از ترشی لیمو و تندی فلفل صورتی مخلوط شده است. برخلاف سایر مدل‌های گرانترین عطر مردانه، این مورد قابلیت استفاده روزانه را دارد.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Viking EDP

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

اونتوس کرید نام آشنایی است که به احتمال زیاد آن را شنیده باشید و انواعی از عطر شرکتی آن بازار ایران را پر کرده است. این محصول کرید از پرطرفدارترین و خوشبوترین عطرهای مردانه در دنیا است. رایحه اونتوس در گروه بویایی چایپر میوه‌ای قرار می‌گیرد. در نتیجه در مقایسه با سایر نمونه‌های گران ترین عطر های مردانه دنیا، رایحه‌ای باطراوت، شاداب و سرزنده‌تر دارد.

اسانس اولیه این ادو پرفیوم خنک از سیب، انگور فرنگی سیاه، ترنج و آناناس تشکیل شده است. اسانس میانی هم با رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان تکمیل می‌شود. در اسانس پایه آن هم رایحه مشک، عنبر، خزه درخت بلوط و البته وانیل، به‌خوبی حس می‌شود. تمامی این موارد عطری را تشکیل داده‌اند که برای استفاده روزمره و رسمی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایان به حساب می‌آید.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

سخن پایانی

در این مطلب چند مورد از گرانترین ادکلن مردانه را معرفی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم که در صورت امکان آن‌ها را امتحان کنید و یا عطر شرکتی هر یک را به راحتی با هزینه‌ای مناسب‌تر از فروشگاه عطران تهیه کنید. در نهایت این عطرها تعدادی از بهترین ادکلن‌های مردانه هستند که هر آقایی با هر سلیقه‌ای می‌تواند امتحان کند. اگر هر یک را امتحان کرده‌اید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد