5 عطر سکسی مردانه از نگاه خانم ها
16
دی 1402
0 نظر

5 عطر سکسی مردانه از نگاه خانم ها

بسیاری از افراد از معجزه یک عطر سکسی مردانه خبر ندارند. یک ادکلن مردانه خوش رایحه می‌تواند احساسات را به شکل مثبتی تغییر دهد و این حس مثبت را حتی به دیگران هم نیز منتقل کند! به طور کلی عطر سکسی مردانه، عطری است که از ترکیب رایحه‌های جذاب و جلب‌کننده ساخته شده است. بنابراین، ما یعنی مجموعه فروشگاه عطران به معرفی چندین عطر مردانه سکسی می‌پردازیم که رایحه آن‌ها قطعا برای همه دلنشین خواهد بود.

چرا باید عطر سکسی مردانه استفاده کنیم؟

اگر قصد دارید در یک قرار ملاقات اولیه جذاب دیده شوید، انتخاب یک عطر مردانه خاص که با ذوق و سلیقه شما هماهنگ باشد، ایده‌ای عالی است. عطر، یک ابزار قدرتمند برای ایجاد اولین تاثیر بر دیگران است. با انتخاب یک عطر مناسب، می‌توانید جاذبه خود را بیشتر کرده و تأثیر مثبتی روی اطرافیان خود بگذارید و شانس خود را در جلب توجه و محبت دیگران افزایش دهید.

آشنایی با انواع ادکلن مردانه سکسی

آشنایی با انواع ادکلن مردانه سکسی

به نظر شما بهترین عطر مردانه بايد چه ویژگی‌هايي داشته باشد؟ در ادامه با یک دیگر چند عطر سکسی مردانه با ویژگی‌های آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

عطر Creed Aventus یک ادکلن مردانه با رایحه‌ خنک ولی تلخ است که در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر با محبوبیت فراوان خود به عنوان یکی از محصولات پرفروش و محبوب در دنیای عطرسازی شناخته می‌شود.

شرکت Creed که تأسیس آن به دوره 1760 باز می‌گردد، با تولید 63 محصول مختلف برای افراد معروف در دوران‌های مختلف خاص بودن خود را برای دیگران تعریف کرده است. در سال 2010، این شرکت تصمیم به طراحی و تولید یک عطر با نام Creed Aventus  گرفت که به نوعی به ناپلئون بناپارت نسبت داده می‌شود.

Creed Aventus با تلفیق شادابی و نشاط، وقار و ابهت، یک روح دراماتیک را با ادغام زندگی امپراتور ناپلئون به زیبایی تمام در یک جا نشان می‌دهد. این عطر به شیوه‌ای کاملاً پادشاهی و سلطنتی، با تناقض و پارادوکس خاص خود، تمامی توجه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند و قدرت جذابیتی فوق‌العاده را با خود به یادگار می‌آورد.

Creed Aventus یک عطر منحصر به فرد با کیفیت بالا با پخش بوی بی‌نظیر و ماندگاری فوق‌العاده است. این عطر سکسی مردانه به‌طور ویژه برای آقایان جوان و میانسال طراحی شده و در سال 2011 توسط برند معتبر Creed به بازار عرضه گردید.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

ادوتویلت مردانه شنل - بلو دو شنل Bleu De Chanel - Chanel EDT

ادوتویلت مردانه شنل - بلو دو شنل Bleu De Chanel - Chanel EDT

وقتی حتی کمی از ادوتویلت Bleu de Chanel را روی نواحی نبض گردن یا مچ دستان‌تان اسپری می‌کنید، بویی کمی ترش ولی خنک با نت‌های تازه و طراوت‌بخش گریپ‌فروت، پرتقال و لیمو ترش زرد با تندی جوز هندی به مشام‌تان می‌رسد. این ترکیب هنرمندانه از لحظات ابتدایی، حسی پر از شادابی و زندگی را در اطراف شما پدید می‌آورد.

با گذر از نت‌های ابتدایی، بوی چوبی دودی نت‌های میانی کم‌کم ظاهر می‌شود و طراوت رایحه اولیه با تلخی ملموس هماهنگ می‌شود. رایحه میانی ادوتویلت شامل زنجبیل، گل یاسمن سفید، خس‌خس، چوب سدر، دانه فلفل صورتی و نعناع است. با وارد شدن این رایحه‌های شما و اطرافیان قدرت و نفوذ مردانه را به وضوح احساس می‌کنید.

به زودی، نت‌های پایانی هم ظاهر می‌شوند و ترکیب دل‌انگیز رایحه پایانی از نت‌های بخور، چوب صندل، نعناع هندی و صمغ لابدانوم با یکدیگر تداخل می‌کند. این بو با اولین تماس، حس اعتماد به نفس و استقلال مطلق را در شما برمی‌انگیزد و شما را به سمت دنیای اهداف بزرگ و پیشرفت هدایت می‌کند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت مردانه شنل مدل Bleu De Chanel

ادوتویلت مردانه تام فورد مدل For Men EDT

ادوتویلت مردانه تام فورد مدل For Men EDT

ادکلن Tom Ford for Men یک اثر بی‌نظیر از برند تام فورد است که در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر دارای یک ترکیب شیرین و طبیعتاً خنک است و به‌طور ویژه برای استفاده در فصول گرم ساخته شده است. این عطر ماندگاری متوسط حدود 4 تا 6 ساعت دارد.

رایحه ابتدایی این عطر با ترکیب شیرین و خنک‌انگیز از لیمو ترش، ترنج، زنجبیل، ریحان، نارنگی ماندارین و برگ بنفشه آغاز می‌شود. پس از مدتی، با اضافه شدن شکوفه پرتقال، شکوفه گریپ‌فروت و فلفل، حالت شادابی و زنده‌ای را به خود جلب می‌کند. در لایه‌های پایه، رایحه خزه درخت بلوط، خس خس، چرم، سدر و نعناع هندی حس بسیار دلنشینی را به مشام می‌رساند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت مردانه تام فورد مدل For Men EDT

ادوتویلت مردانه کارولینا هررا مدل VIP EDT 212

ادوتویلت مردانه کارولینا هررا مدل VIP EDT 212

عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا پارتی فور ادو پرفیوم Carolina Herrera VIP 212 Party Fever EDP for men  ساخت آمریکاست. این ادکلن شرکتی و در سال 2018 به بازار معرفی و عرضه شد .ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مناسب آقایان است و برای فصل های گرم سال توصیه می‌گردد. نت‌های آغازین عطر مردانه Carolina Herrera از تمرهندی، سیب سرخ، مرکبات و زنجبیل می‌باشد و در آن از برگ شاهدانه، گل فریزیا و شمعدانی به عنوان نت های میانی و برای نت های پایانی از وتیور، مشک، سدر و عنبر استفاده شده است.عطر سکسی مردانه کارولینا در گروه بویایی تند، تلخ و گرم قرار دارد، پس می‌توان گفت که شاید بهترین عطر مردانه برای پاییز محسوب شود!

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل 212VIP EDT

ادکلن Club de Nuit Urban Man EDP

ادکلن Club de Nuit Urban Man EDP

دو پرفیوم مردانه آرماف مدل Club de Nuit Urban Man EDP یک ادکلن چوبی با رایحه دلنشین است که برای مردان شجاع و جسور طراحی شده. رایحه عطر مردانه Club de Nuit Urban Man با ترکیبی از رایحه‌های گریپ‌فروت، هل و نعناع آغاز می‌گردد. این رایحه دلنشین سپس با رایحه‌های چوبی زنجبیل، جوز و چوب سدر تلفیق می‌شود. در ادامه، رایحه اسطوخودوس به شیوه‌ای خاص فضا را جذاب می‌کند و ترکیبی از رایحه‌های چوب صندل، خزه درخت بلوط و نعناع هندی را به وجود می‌آورد.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم مردانه آرماف مدل Club de Nuit Urban Man EDP

 سخن آخر

به پایان مقاله رسیدیم. در این مقاله مطلب ما سمت ادکلن زنانه و موضوع تشخیص اصل بودن ادکلن از روی بارکد نرفتیم، اما با کلیک روی لینک هریک می‌توانید آن را مطالعه نمایید. حال آیا شما تجربه استفاده از انواع عطر سکسی مردانه که در فوق برای شما آوردیم را دارید؟ اگر جواب مثبت است، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد