عطر مردانه مناسب بهار و تابستان
22
اسفند 1402
0 نظر

عطر مردانه مناسب بهار و تابستان

با آمدن فصل بهار و تابستان، نیاز به عطر مردانه مناسب بهار و تابستان، بیش از پیش احساس می­شود تا استایل شخصی شما را کامل کند.

بهتر است بدانید هر یک از عطرها برای فصول خاصی طراحی شده‌­اند که انتخاب صحیح آن می­‌تواند تجربه­‌ای دلنشین از خرید عطر را در اختیار شما بگذارد. بنابراین انتخاب عطر مردانه مناسب بهار و تابستان تا این اندازه اهمیت دارد.

هنگام خرید عطر مردانه مناسب بهار و تابستان، یکی از رایج‌­ترین پرسش­‌ها آن است که چه عطری انتخاب کنیم که نیاز ما را در این فصل برآورده کند؟ به طور کلی، عطرهایی با طبع خنک و معتدل به عنوان بهترین ادکلن مردانه برای بهار و تابستان به شمار می­‌روند.

اگر با طبع و رایحه­‌های این گونه عطرها آشنایی ندارید در این مقاله قصد داریم به بررسی عطر مردانه مناسب بهار و تابستان بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتها ما را همراهی کنید.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

نوع عطر: ادو پرفیوم

سال عرضه: 2010/ فرانسه

طبع: خنک و شیرین

فصل: فصول گرم سال

گروه بویایی: چایپر میوه‌­ای

سایز: 100 میل

نت آغازین: آناناس، ترنج، انگور فرنگی سیاه، سیب

نت میانی: چوب درخت قان، رز، نعنا هندی، یاس

نت پایه: مشک، عنبر، وانیل، خزه درخت بلوط

ادو پرفیوم مردانه کرید Aventus  یکی از جذاب­ترین و گیراترین عطرها است. رایحه سحرانگیز خنک، شیرین و تلخ آن، جادویی خلق می­‌کند که شما را به دل افسانه­‌هایی درآمیخته از جنگ و صلح می­‌برد که در طراحی شیشه آن نیز نمایان است.

نام کرید اونتوس به عنوان بهترین عطر مردانه مناسب بهار و تابستان در صدر فهرست به چشم می­خورد. این عطر هنگام عرضه در سال 2010 میلادی توانست سر و صدای زیادی به پا کند و سکسی­ ترین عطر مردانه در میان خانم­‌ها شود.

بی­‌تردید ادوپرفیوم مردانه کرید اونتوس با رایحه اغواگر خود، یکی از موفق­‌ترین عطرهای زمان خود بوده است که این موفقیت تا به امروز ادامه دارد.

نت ابتدایی این عطر شیک و دلنشین با رایحه مرکباتی آناناس و ترنج آغاز می­‌شود و به رایحه­­‌های رز، نعنا و یاس می­‌رسد. در نهایت آن چه که میزبان آن خواهید بود رایحه ترکیبی مشک، عنبر، وانیل و خزه بلوط است. ترکیب نت نهایی Aventus یک تلخی کلاسیک به آن می­‌بخشد که جذابیت آن را نزد جوانان و میانسالان لوکس­ پسند دوچندان می­‌کند.

اگر به دنبال عطر مردانه مناسب فصل بهار هستید، کرید اونتوس جزو آن دسته از عطرهایی است که به راحتی و با قدرت تمام نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. 

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

ادو تویلت مردانه شنل مدل  Bleu De Chanel

ادو تویلت مردانه شنل مدل  Bleu De Chanel

نوع عطر: ادو تویلت

سال عرضه: 2010

طبع: خنک و تلخ

فصل: فصول گرم

گروه بویایی: چوبی معطر

نت آغازین: گریپ فروت، لیمو، نعنا، فلفل قرمز

نت میانی:  زنجبیل، گل یاس، جوز هندی

نت پایه: عود، چمن هندی، سدر، چوب صندل، نعنا هندی، رزین لبدانوم، مشک سفید

ادو تویلت مردانه شنل، یکی از هوشمندانه‌­ترین طراحی­‌های برند پرآوازه شنل است که به سرعت توانست محبوبیت بسیاری در سراسر جهان کسب کند.

طبع خنک و تلخ این عطر از ترکیب رایحه­‌های خاص و جذابی پدید آمده است که بلافاصله پس از استفاده، شما را به آرامشی بی­‌نظیر مهمان می­‌کند. بدین گونه که پس از نخستین پاف آن متوجه خواهید شد که ژاک پولژ، عطار نابغه این عطر، قصد بازی با روح و روانتان را دارد.

بوی چوبی و آروماتیک بلو شنل مردانه، با رایحه لوکس و مردانه خود، دلربایی می­‌کند. رایحه سحرانگیز این عطر از ترکیب چندین رایحه خاص شکل گرفته است که شما را به بازی جادویی دلنشین عطرها دعوت می‌کند. نت نخستین این عطر با بوی مرکباتی-گیاهی خود که ترکیبی از گریپ فروت، لیمو و نعنا است، وجودتان را تحت تاثیر قرار می­‌دهد. سپس با رایحه بی­نظیر زنجبیل و گل یاس شما را شگفت­‌زده می­‌کند. اما در نت پایانی، رایحه­‌های قوی و خاص عود، صندل، نعنا و مشک به استقبال شما می­‌آیند.

طراحی ادو تویلت بلو شنل؛ عطر مردانه مناسب بهار و تابستان به گونه‌­ای است که اغلب سلیقه‌ها آن را می­‌پسندند و نمی­‌توان گفت تنها عطر خاص­‌پسندان است. اما از زمان عرضه تا به امروز به عنوان یکی از پرفروش­‌ترین عطرهای دنیا به شمار می­‌رود. بلو شنل، می­‌تواند به عنوان بهترین ادکلن مردانه برای بهار و تابستان در فهرست خرید عطرهای مردانه برای فصول گرم قرار گیرد.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت مردانه شنل مدل  Bleu De Chanel

ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی مدل Armani Code Absolue EDP

ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی مدل Armani Code Absolue EDP

نوع عطر: ادو پرفیوم

سال عرضه: 2019/ ایتالیا

طبع: معتدل

فصل: بهار

گروه بویایی: شرقی ادویه­‌ای

نت آغازین: نارنگی ماندارین، سیب

نت میانی: جوز، شکوفه پرتقال، تخم هویج

نت پایه: دانه تونکا، وانیل، روایح چوبی، جیر

اگر به دنبال بهترین عطر مردانه بهاری هستید، بی­‌تردید ادو پرفیوم Armani Code Absolue  یکی از بی­‌نظیرترین انتخاب­‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

رایحه شرقی-ادویه­‌ای این عطر پرطرفدار آرمانی از نت­های جادویی تشکیل شده است که شما را مسحور خواهد کرد. نت آغازین این عطر با رایحه­‌های مرکباتی نارنگی و سیب آغاز می­‌شود و در نت میانی به رایحه دلپذیر شکوفه­‌های پرتقال می­‌رسد. در نهایت در نت پایانی، عطر سحرانگیز وانیل و روایح چوبی هوش از سر می­‌رباید.

ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی Armani Code Absolue  به گونه‌­ای طراحی شده است که اعتماد به نفس و جسارت مردانه را در روح شما زنده می­‌کند. از این رو به عنوان بهترین عطر مردانه مناسب بهار و تابستان معرفی می­‌شود.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی مدل Armani Code Absolue EDP

ادو تویلت مردانه پرادا مدل L'Homme EDT

ادو تویلت مردانه پرادا مدل L'Homme EDT

نوع عطر: ادو تویلت

سال عرضه: 2016/ ایتالیا

طبع: معتدل

فصل: بهار

گروه بویایی: چوبی چایپر

نت آغازین: بهار نارنج، فلفل

نت میانی: کهربا، بنفشه، زنبق، شمعدانی

نت پایه: نعنا هندی، سدر

دنیلا آندریه، عطار این عطر خنک و تلخ با زیرکی تمام توانسته است برای تکمیل استایل شخصی آقایان در فصل بهار، محصولی را تولید کند که به سرعت محبوب شود.

داستان تولید و عرضه این عطر به چند سال پیش باز می­‌گردد. هنگامی که پرادا تصمیم می‌­گیرد عطر لهم پرادا مردانه و لا فم پرادا زنانه را روانه بازار کند. این عطرها با هدف «جفت برابر» تولید شده‌­اند که نشات گرفته از نگاهی یکسان به زن و مرد است. بدین صورت که «زن می‌توانست مرد کاملی باشد و مرد، زن کامل! هیچ نگاه نابرابر و تعریف رابطه­‌ای میان آن­ها وجود ندارد. زن و مرد می­‌توانند با هم دوست باشند و یا مانند دو غریبه».

بهار نارنج و فلفل، نخستین رایحه­‌هایی است که از این عطر در نت ابتدایی به مشام می­‌رسد و رفته رفته، رایحه شمعدانی، زنبق و کهربا جایگزین آن می­‌شود و رایحه­ تلخ آن نمایان می­‌شود. در انتها، نعنا هندی و سدر، رایحه­‌ای کم‌­نظیر و جادویی از آن برجای می­‌گذارند. اگر به دنبال عطر مردانه مناسب بهار و تابستان هستید، بی‌­تردید، لهم پرادا می­‌توان یکی از بهترین گزینه‌­های انتخابی برای شما باشد.

بسیاری از آقایان برای تکمیل استایل شخصی خود به دنبال خرید عطرهایی شیک و جذاب هستند. در این مقاله به بررسی چند عطر مردانه مناسب بهار و تابستان پرطرفدار پرداختیم که تنها برای این فصول، طراحی شده‌­اند. اگر به دنبال خرید عطر مناسب بهار و تابستان مردانه هستید می­‌توانید با بررسی مشخصات هر یک، عطر دلخواه خود را انتخاب کنید.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت مردانه پرادا مدل L'Homme EDT

فروشگاه عطران یکی از معتبرترین مجریان فروش انواع ادکلن زنانه، عطر مردانه و عطر شرکتی است. چنان چه قصد خرید عطر و ادکلن­‌های اورجینال را دارید می­‌توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد