بهترین عطرها با بوی شکلات، 10 عطر جذاب زنانه و مردانه
18
فروردین 1403
0 نظر

بهترین عطرها با بوی شکلات، 10 عطر جذاب زنانه و مردانه

علاقه به شکلات، سن و سال نمی‌شناسد. بهتر از خود شکلات هم، رایحه بی‌نظیر آن است. رایحه شکلاتی حس بسیار خوبی را در افراد ایجاد می‌کند و برای عاشقان شکلات و به خصوص خانم‌ها به عنوان بهترین رایحه به حساب می‌آید. این بو علاوه بر جذابیت و گیرایی، یک رایحه شیک و لوکس هم به شمار می‌رود. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال اسم عطر با بوی شکلات هستند. در نتیجه تصمیم گرفته‌ایم در این مطلب فروشگاه عطران به معرفی تعدادی از بهترین عطرها با بوی شکلات هم برای خانم‌ها و هم آقایان بپردازیم.

بهترین عطرهای زنانه با بوی شکلات

ادکلن زنانه با رایحه شکلات یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین انتخاب‌ها برای خانم‌های باسلیقه است. به طور کلی برای ادکلن‌هایی با بوی شکلات این ۵ مورد را به خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم:

1. کارولینا هررا گود گرل

ادو پرفیوم گود گرل یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در ایران است. گود گرل با ترکیبی از رایحه شکلات و روایح گلی، نسبت به سایر عطرهای مشابه تمایز پیدا می‌کند. گود گرل برای خانم‌هایی که به دنبال عطرهای چوبی زنانه هستند هم پیشنهاد می‌شود.

این عطر با بوی شکلات شیرین با نت آغازین بادام، قهوه، لیمو و ترنج، شروع پرسروصدایی دارد. نت میانی گل سرخ و شکوفه پرتقال کمی ملایمت در آن ایجاد می‌کند و سپس با نت پایه کاکائو، وانیل، چوب صندل، مشک، عنبر، دارچین، چوب کشمیر و نعناع هندی رایحه‌ای متفاوت‌تر از سایر عطرهای زنانه از خود به جای می‌گذارد.

کارولینا هررا گود گرل

2. ایو سن لورن بلک اوپیوم

بلک اوپیوم از آن نوع ادکلن زنانه است که هر وقت از آن استفاده کنید، افراد مختلف اسم عطر شما را خواهند پرسید. ایو سن لورن این محصول را با خط بوی قوی و رایحه‌ای ماندگار ساخته است اما در مجموع از آن مدل‌هایی که باعث سردرد می‌شوند، نیست.

این محصول بهترین انتخاب برای فصول سرد و زمستان است اما بعضی از افراد به دلیل علاقه زیاد آن را در سایر فصول هم استفاده می‌کنند. رایحه بلک اوپیوم ترکیبی از فلفل صورتی، قهوه، سدر و وانیل به همراه مقداری یاس و شکوفه پرتقال است. این ادو پرفیوم جذاب در دسته عطر با بوی شکلات و وانیل قرار می‌گیرد.

ایو سن لورن بلک اوپیوم

3. لانکوم لاویه اس بل

لانکوم لاویه است بل یا لاویه اس بل یکی دیگر از بهترین عطرها با بوی شکلات است. این عطر زنانه دارای رایحه‌ای زیبا و خانمانه بوده و نسبت به بعضی مدل‌ها که کمی تلخ و یا کمی تند هستند، سبک‌تر است. در نتیجه برای خانم‌هایی که رایحه شکلاتی اما سبک و ملایم می‌خواهند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

لاویه اس بل ‌یک عطر شیرین و گرم با ترکیبی از توت سیاه، گلابی، زنبق، یاس، وانیل، بادام سوخته و نعناع هندی است. رایحه ملیح آن برای دختر خانم‌ها جذابیت فراوانی دارد. در عین حال، این ملایمت باعث ماندگاری پایین نشده است.

لانکوم لاویه اس بل

4. تام فورد بلک ارکید

بلک ارکید از عطرهای یونیسکس برند تام فورد است، به این معنا که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از این مورد بهترین عطرها با بوی شکلات استفاده کنند. این عطر رایحه‌ای لوکس و نفیس دارد و برای استفاده رسمی بهترین است.

تام فورد بلک ارکید با ترکیبات لیمو، پرتقال، یاسمن، یلانگ، ترنج، گاردنیا، نیلوفر آبی، ارکیده، شکلات مکزیکی، وانیل، مشک سفید، چوب صندل و عود رایحه نسبتاً سنگینی دارد. در نتیجه به خوبی در ذهن ثبت می‌شود و حس متفاوتی را رقم می‌زند.

تام فورد بلک ارکید

5. پرادا کندی کیس

پرادا کندی کیس یک ادکلن با رایحه شکلات است و برای افرادی که به مدل‌های گرم قبلی علاقه‌ای ندارند، ساخته شده است. این عطر زنانه جذاب رایحه‌ای معتدل، شرقی و وانیلی دارد و از این رو بهترین انتخاب برای عطر روزانه است. ترکیبات اصلی این ادو پرفیوم خاص شامل مشک، وانیل و شکوفه پرتقال است.

پرادا کندی کیس

بهترین عطرهای مردانه با بوی شکلات

انتخاب بهترین عطرها با بوی شکلات برای آقایان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایان خاص است. در نتیجه این ۵ مورد را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم:

1. ولنتینو اومو

ولنتینو اومو یک عطر با بوی شکلات و وانیل ادکلن با بوی شکلات و وانیل ادکلن با بوی شکلات و وانیل از برندی ایتالیایی است که البته رایحه کلاسیک و نفیس آن هم‌مانند یک جنتلمن ایتالیایی شیک‌پوش است. این محصول با ترکیبات منحصر به فرد فندق، قهوه، ترنج، چرم، سدر و شکلات یک رایحه قوی به جای می‌گذارد. به این ترتیب برای افرادی که می‌خواهند امضای بوی خاطره‌انگیز و خاص خود را داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

ولنتینو اومو

2. کارولینا هررا بد بوی

کارولینا هررا برای آقایان طرفدار شکلات هم محصول خاصی عرضه کرده که بد بوی یا پسر بد نام دارد. این عطر دارای رایحه و گروه بویایی شرقی ادویه‌ای است و از همین ابتدا متفاوت، غلیظ و عمیق بودن آن مشخص می‌شود.

بد بوی با ترکیبات دانه تونکا، ترنج، سالویا، سدر، فلفل، کاکائو و چوب عنبر هم برای استفاده روزانه و هم رسمی مناسب است. این عطر مردانه با طراحی شیشه لوکس خود اغلب برای آقایان بالای ۲۵ سال پیشنهاد می‌شود.

کارولینا هررا بد بوی

3. بای کیلیان بلک فانتوم

اگر به دنبال رایحه کلاسیک تلخ، گرم و مغرور مردانه هستید، بای کیلیان بلک فانتوم را انتخاب کنید. این مورد از بهترین عطرها با بوی شکلات دارای رایحه‌ای شرقی وانیلی با ترکیبات چوب صندل سفید، بادام، کارامل، قهوه، شکلات و قند است.

بای کیلیان بلک فانتوم

4. کلوین کلین وان شاک

کلوین کلین وان شاک محصول یونیسکس یکی دیگر از ادکلن هایی با رایحه شکلات است. این عطر دارای رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای است که یادآور بهترین عطرهای گلی میوه ‌ای می‌شود. ترکیبات گل صد تومانی، خشخاش قرمز، یاسمن، نرگس، توت سیاه، شکلات مکزیکی، کهربا، مشک و وانیل آن را در دسته ادکلن با بوی شکلات و وانیل قرار می‌دهد.

کلوین کلین وان شاک

5. نویر لاگوست

نویر لاگوست محصول دیگری برای آقایان طرفدار شکلات تلخ است. این عطر مردانه منحصر به فرد دارای رایحه‌ای معتدل و قیمتی مناسب می‌باشد و از این رو برای تمامی روزهای سال مناسب است. نویر لاگوست مشکی دارای ترکیبات جذاب هندوانه، به، اسطوخودوس، ریحان، نعناع هندی، کومارین و شکلات است و در میان محصولات چوبی معطر قرار دارد.

نویر لاگوست

جمع‌بندی

در این مطلب بهترین عطرها با بوی شکلات را معرفی کردیم. این عطرها محبوبیت بسیاری دارند و به همین دلیل امکان خرید ادکلن شرکتی هر مدل با قیمتی مناسب‌تر هم برای شما وجود دارد. شما کدام یک را تا به حال امتحان کرده‌اید؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد