بهترین عطرهای گلی میوه ای [4 عطر معروف]
15
اسفند 1402
0 نظر

بهترین عطرهای گلی میوه ای [4 عطر معروف]

عطرهای گلی میوه ای از عطرهای محبوب و رایج در بازار هستند که بوی طراوت و تازگی آن‌ها حس سرزندگی را القا می‌کند. این عطرهای پرطرفدار اغلب در نمونه‌های زنانه ساخته می‌شوند و هر خانمی حتماً باید یک عطر گلی میوه ای در میان کلکسیون ادکلن زنانه خود داشته باشد. از جهتی کمتر کسی پیدا می‌شود که به رایحه چنین عطرهایی علاقه نداشته باشد و از این رو بهترین انتخاب برای هدیه دادن عطر به یک خانم است. از این رو در ادامه می‌خواهیم بهترین عطرهای گلی میوه ای که هر کسی را شیفته خود می‌کنند، معرفی کنیم.

۴ عطر گلی میوه ای با رایحه‌ای خاص

همان‌طور که اشاره کردیم، عطرهای فراوانی با رایحه گلی میوه ای وجود دارند. در واقع اغلب عطرهای زنانه ترکیبی از این رایحه‌ها هستند.

بهترین عطرهای گلی میوه ای شامل موارد زیر است:

  • ادو پرفیوم زنانه دی کی ان وای مدل Be Delicious EDP
  • ادو پرفیوم زنانه آرتمیوس مدل Crystal
  • ادو پرفیوم زنانه آرتمیوس مدل Because Of You
  • ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Spring Flower EDP

در ادامه به توضیح هرکدام می پردازیم.

ادو پرفیوم زنانه دی کی ان وای مدل Be Delicious EDP

اگر از افرادی هستید که ترجیح می‌دهند بو و عطر میوه نسبت به گل غالب باشد، عطر بی دلیشز از برند دی کی ان وای را امتحان کنید. در توصیف این عطر می‌توانیم بگوییم عطری خاص با رایحه‌ای تازه و فرش است که آن ترکیبی از سلیقه مدرن و کلاسیک است.

بوی تازگی و خنکی یک خیار و سیب ترش خوشمزه در این عطر کاملاً حس می‌شود و به همین دلیل برای فصول گرم و تابستانی بهترین انتخاب به حساب می‌آید. ادو پرفیوم زنانه دی کی ان وای مدل Be Delicious EDP با نوت اولیه منگولیا، خیار، گریپ فروت و نوت میانی سیب سبز، رز، بنفشه، گل برف و گل مریم یک رایحه شاداب و پرهیجان را با ملایمت خاصی رقم زده است. البته این ملایمت ایجاد شده از اسانس پایه کهربا، چوب صندل سفید و روایح چوبی نشأت می‌گیرد.

طراحی شیشه این عطر دی کی ان وای گلی میوه ای مشابه یک سیب سبز خوش‌طعم است و به همین دلیل از لحاظ طراحی برای هدیه امتیاز بالایی را دریافت می‌کند. از لحاظ ماندگاری و پخش بو هم از غلظت کافی برای استفاده روزانه و همیشگی برخوردار است. تمامی این ویژگی‌ها با یک قیمت به صرفه همراه است و در مجموع برای طرفداران میوه‌های سبز پیشنهاد می‌شود.

خرید ادو پرفیوم زنانه دی کی ان وای مدل Be Delicious EDP

ادو پرفیوم زنانه آرتمیوس مدل Crystal

اگر به دنبال یکی از بهترین عطرهای گلی هستید که هم برای استفاده در مراسم و جشن‌ها و هم برای استفاده روزانه کاربرد داشته باشد، ادو پرفیوم زنانه آرتمیوس مدل Crystal را پیشنهاد می‌کنیم. هزینه مناسب این عطر آرتمیوس خوشبو موجب می‌شود تا بتوانید به دفعات متعدد آن را شارژ کنید و همیشه یک عطر جذاب برای استفاده روزمره داشته باشید. این ویژگی‌ها در کنار پخش بو ۴ ساعته و ماندگاری ۲۴ ساعته این ادو پرفیوم زنانه باعث می‌شود تا بتوانید این عطر گلی را برای امضای بوی خود استفاده کنید.

این عطر زنانه دوست داشتنی دارای طبع معتدلی است و از این رو برای همه فصول مناسب است. در رایحه اصلی و پایه آن گل رز به خوبی حس می‌شود و طرفداران این گل را به خود جلب می‌کند. در مجموع رایحه شیرین و ملایم این مورد از عطرهای گلی میوه ای باعث می‌شود که مطابق سلیقه اغلب افراد باشد. به همین دلیل اگر برای هدیه آن را خریداری می‌کنید، به احتمال زیاد باب میل فرد مورد نظرتان خواهد بود.

خرید ادو پرفیوم زنانه آرتمیوس مدل Crystal

بهترین عطرهای گلی میوه ای

ادو پرفیوم زنانه آرتمیوس مدل Because Of You

ادو پرفیوم زنانه آرتمیوس مدل Because Of Youیکی دیگر از نمونه‌های خاص عطر شرکتی با رایحه گلی میوه ای است که می‌توانید با هزینه‌ای به صرفه و محدود آن را تهیه کنید. برخلاف مدل‌های قبلی که دارای رایحه‌ای معتدل و یا خنک بودند، این عطر گلی میوه ای محبوب دارای رایحه‌ای گرم است. در نتیجه اگر از افرادی هستید که بوهای گرم و شیرین را برای استفاده همیشگی یا در فصول سرد ترجیح می‌دهید، این عطر برای سلایق مشابه شما طراحی شده است.

در مجموع رایحه این مورد از ادکلن های گلی میوه ای مشابه عطر جورجیو آرمانی امپریو بیکاز ایتس یو است که از اسانس‌های لیمو، تمشک، بهار نارنج، رز، مشک و وانیل تشکیل شده است. این عطر گرم زنانه با داشتن اسانس یا رایحه تمشک و لیمو یک بوی ترش شاد، جذاب، گرم و پر شور را در فضا ایجاد می‌کند.

البته توجه داشته باشید که گرم و ترش بودن آن به معنای داشتن رایحه‌ای سنگین و آزاردهنده نیست، بلکه مانند اغلب نمونه‌های گلی و میوه ای دارای رایحه‌ای ملایم، خوشایند و دخترانه است. این ادو پرفیوم را هم می‌توانید برای استفاده روزانه انتخاب کنید اما اغلب برای استفاده‌های رسمی و مراسمی پیشنهاد می‌شود.

خرید ادو پرفیوم زنانه آرتمیوس مدل Because Of You

ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Spring Flower EDP

به احتمال زیاد با برند کرید به دلیل نمونه‌های جذاب ادکلن مردانه آن به خوبی آشنا باشید. این برند سرشناس و پرآوازه محصولات متنوعی را به دوست داران عطر و ادکلن ارائه کرده است و طبیعتاً حضور یک عطر زنانه گلی میوه ای هم در میان تولیدات آن دور از انتظار نیست. ادو پرفیوم زنانه کرید مدل اسپرینگ فلاور به طور کلی یکی از نمونه‌های بهترین عطر زنانه به حساب می‌آید.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، کرید از برندهای عطر نیش و لوکس است و این محصول آن هم از مدل‌های گران قیمت به شمار می‌رود. البته رایحه منحصر به فرد، سبک، خنک و باطراوت این ادو پرفیوم حس متفاوت و تازه‌ای دارد. اسپرینگ فلاور با ترکیبی از رایحه‌های گلی به همراه اسانس میوه ای به یکی از بهترین عطرهای گلی میوه ای تبدیل شده است که با رایحه شیرین و خوراکی خود در ذهن باقی می‌ماند.

عطر اسپرینگ فلاور کرید ترکیبی از سیب سبز، هلو، طالبی، گل رز، گل یاسمن سفید و با اسانس پایه مشک و عنبر است. در نتیجه همان‌طور که انتظار می‌رود، رایحه جذاب این عطر کرید مانند وارد شدن به یک باغ بهاری و تازه با حسی خنک و شاداب است.

خرید ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Spring Flower EDP

کلام آخر

در این مطلب به بررسی و معرفی چند عطر گلی میوه ای محبوب و خوشبو برای سلایق مختلف خانم‌ها پرداختیم. قیمت و مشخصات بیشتر هر یک را می‌توانید در سایت فروشگاه عطران مشاهده کنید. از نظر شما کدام یک از آن‌ها بهترین عطر گلی میوه ای محسوب می‌شود؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد