7 عطرسکسی زنانه و جذاب از نگاه آقایان
5
آذر 1402
0 نظر

7 عطرسکسی زنانه و جذاب از نگاه آقایان

عطر یک زن، نمادی از شخصیت و جذابیت او است. شاید به نظر برسد که آقایان در نگاه اول، شیفته ظاهر یک زن می‌شوند، اما عطر او، مانند یک موسیقی بگ گراند عمل می‌کند و می‌تواند زیبایی یک خانم را به طرز شگفت انگیزی در نگاه دیگران افزایش دهد.

انتخاب عطر، کار چندان راحتی نیست! در واقع عطر بدبو وجود ندارد و انتخاب از میان صدها رایحه خوشبو از برندهای مختلغ که در بازار وجود دارند کار مشکلی است. اما اگر به دنبال بهترین عطرسکسی زنانه هستید، ما در این مقاله کار شما راحت کرده‌ایم. در این مقاله از عطران 7 عطرسکسی زنانه از نگاه آقایان معرفی شده است. 
اگر به دنبال سکسی ترین عطر زنانه هستید، بهتر است از میان این لیست که در نتیجه چندین نظرسنجی از میان عطرهای مختلف بازار به دست آمده است، انتخاب کنید.

معرفی بهترین عطرسکسی زنانه

7- تام فورد بلک ارکید (Black Orchid)

برند تام فورد به دلیل تولید بهترین ادکلن مردانه شناخته شده است و شاید به همین دلیل است که سلیقه آقایان را به خوبی می‌شناسد. این عطر با نت‌های گلی ارکیده سیاه و سفید شروع می‌شود. ارکیده یک گل کمیاب و عجیب و غریب است که به خاطر رایحه اغوا کننده و مخملی خود شناخته شده است. 

بلک ارکید تام فورد، نت‌های میوه‌ای شاداب و تلمیحی از آکورد گلی تند را با رایحه ارکیده سیاه ترکیب کرده است که در نهایت یک عطرسکسی زنانه فوق‌العاده و بی‌نظیر به وجود آمده است. این عطر نمادی از پیچیدگی و جذابیت است که با نت‌های گرم و شیرین وانیل، بخور و بلسان یک مسیر حسی و به یاد ماندنی ایجاد می‌کنند.

خرید عطر تام فورد بلک ارکید

6- فلاور بمب (Flowerbomb)

شاید برایتان جالب باشد که این عطر بیشتر از آنکه مورد پسند بانوان باشد، باب سلیقه آقایان است. بسیاری از بانوان سال‌هاست که این عطر را به این دلیل که مرد مورد علاقه‌شان آن را دوست دارد، استفاده می‌کنند. 

شاید اگر فلاور بمب یک ادکلن زنانه گرم و شیرین نبود، می‌توانست به عنوان یک ادکلن مردانه نیز استفاده شود. این عطر سوئیسی جذاب در سال 2005 به بازار عرضه شد و هنوز هم از نگاه بسیاری از آقایان سکسی ترین عطر زنانه است که هیچ رقیبی نمی‌تواند با آن رقابت کند.

خرید عطر ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفیوم

5- سیگنورینا (Sigenurina)

شاید برایتان جالب باشد که عطر سیگنورینا در سال 2011 به بازار عرضه و پس از آن به مدت 3 سال، سکسی ترین عطر زنانه بود. هنوز هم بسیاری معتقدند اولین عطری که در فهرست جذاب‌ترین عطرهای زنانه از دیدگاه آقایان معرفی می‌شود، عطر سیگنورینا از برند سالواتره فراگامو است. 
 واژه «سیگنورینا» در زبان ایتالیایی به معنای شیک و دوست‌داشتنی است. این عطر با یک واژه می‌تواند تصویر زنی زیبا، جوان، ایتالیایی، شیک و پرانرژی را به ذهن بیاورد. عطر سیگنورینا با داشتن رایحه‌ی گلی میوه‌ای، همواره با استقبال بسیاری مواجه بوده، به صورتی که هنوز پس از 12 سال یکی از عطرهای پرفروش بازار است.  

سیگنوریا رایحه‌ای خنک و ملایم دارد و برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان ایده‌آل است. محال ممکن است این عطر شگفت انگیز را زده باشید و از شما درباره اسم عطرتان سوال نشود.

sigenurina

خرید عطر زنانه سالواتوره فراگامو سیگنورینا

4- عطر ایوسن لورن منیفستو (Manifesto Yves Saint Laurent)

ایوسن لورن منیفستو، عطری با رایحه‌ی بی‌نظیر و خاص است که برای کسانی که به دنبال تمایز هستند، می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این ادکلن سکسی زنانه از دسته‌ی عطرهای جذاب و ماندگار با یک رایحه‌ی نوآورانه و مدرن است. یک عطر شیرین و گرم با مرکبات و وانیل، که هنوز پس از 11 سال جزو خاص‌ترین عطرهای بازار است. 
 این عطر برای خانم‌هایی مناسب است که دوست دارند در هر لحظه با نفوذ و درخشندگی خود، اثرگذار باشند. ترکیب خیره‌کننده‌ای از رایحه‌های شرقی و گلی، این عطر را به یک انتخاب استثنایی تبدیل کرده و تقریباً برای استفاده در هر فصل سال مناسب است.

manifesto

خرید عطر زنانه ایو سن لورن منیفستو

3- شنل کوکو مادمازل Chanel CoCo Mademoiselle

عطر کوکو مادمازل از شنل، قدیمی‌ترین عطر این لیست که در سال 2001 وارد بازار شد، روح جوانی، شیک و پیچیده یک زن مدرن و مستقل را تجسم می بخشد. این عطر به‌خاطر رایحه زیبا و جاودانه‌اش شناخته می‌شود که با نت‌های گلی و شرقی آمیخته شده است. شنل کوکو مادمازل رایحه‌ای ملایم دارد و از این نظر برای افرادی که با رایحه‌های خیلی گرم و یا خیلی خنک دچار سردرد می‌شوند، بهترین گزینه است. بسیاری از آقایان کوکو مادمازل را به دلیل رایحه ملایم آن، بهترین عطر زنانه می‌دانند. 

کوکو مادمازل، نه تنها یک عطر سکسی زنانه، بلکه بهترین عطر زنانه در میان کالکشن شنل است. این عطر فوق العاده با رایحه‌ای بی‌نظیر، هر آنچه یک زن برای جذاب و سکسی بودن نیاز دارد به او هدیه می‌کند. 

تنها نکته منفی که در مورد شنل کوکو مادمازل وجود دارد، قیمت آن است که در مقایسه با عطرهای برند لانکوم و جورجیو آرمانی کمی بالاتر است. 

خرید عطر شنل کوکو مادمازل

2- لاویه بل لانکوم (La Vie Est Belle)

حتی ترجمه نام این عطر جالب توجه است: «زندگی زیباست».
لانکوم این عطر را در سال 2012 به بازار عرضه کرد و طولی نکشید که لاویه بل تبدیل به پر‌فروش‌ترین عطر بازار شد. شاید کمی کلاسیک به نظر برسد، اما از نگاه آقایان لاویه بل لانکوم یک عطر زنانه سکسی است که با ماندگاری فوق العاده تا روزها روی لباس شما باقی می‌ماند. 

تنها نکته‌ای که در مورد لاویه بل لانکوم باید به آن توجه کنید، کپی برندهای مختلف از این رایحه است. به عبارتی اگر به دنبال خاص بودن هستید، لاویه بل گزینه چندان مناسبی نیست، اما اگر می‌خواهید هر جا که رفت یاد شما باشد، قطعا لاویه بل بهترین گزینه است. 
 فراموش نکنید که رایحه اصل لاویه بل، به خوبی از رایحه‌های کپی و مشابه قابل تشخیص است، به همین دلیل اگر به دنبال یک عطر فوق العاده هستید حتما به سراغ ادکلن شرکتی لاویه بل بروید و از خرید نسخه‌های کپی و فیک جداً اجتناب کنید. 

la vie est belle

خرید ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle

1- جورجیو آرمانی سی (Giorgio Armani Si)

در صدر فهرست عطرهای سکسی زنانه از نگاه آقایان، عطر سی از برند جورجیو آرمانی قرار دارد. این عطر تحریک کننده زنانه رایحه‌ای فریبنده دارد که به راحتی جوهر زنانگی مدرن را در بر می گیرد. این عطر که در سال 2013 عرضه شد، از آن زمان به نمادی در دنیای عطرها تبدیل شده است و به دلیل ترکیبی جذاب از پیچیدگی، رمز و راز و احساسی بودن مورد تحسین قرار گرفته است.
 نکته‌ی مهمی که در مورد عطر سی (SI) وجود دارد، ماندگاری فوق‎العاده آن است. اگر دوست دارید تا ساعت‌ها عطر شما در ماشین او احساس شود، اولین و بهترین انتخاب جورجیو آرمانی سی است.

giorgio armani si

خرید عطر جورجیو آرمانی سی

خرید بهترین عطرسکسی زنانه

تمام نکاتی که در این مقاله گفته شد، در مورد نسخه اصلی صادق است و نسخه‌های کپی این ویژگی‌ها را ندارند. فروشگاه عطران نسخه‌ی اصل و ادکلن شرکتی عطرهای فوق را با ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان خود ارائه می‌کند. 
 
منابع: 
https://www.byrdie.com/date-night-perfume 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد