بهترین عطر ورساچه زنانه کدام است؟ ( پرفروش ترین ادکلن زنانه ورساچه)
13
آذر 1402
0 نظر

بهترین عطر ورساچه زنانه کدام است؟ ( پرفروش ترین ادکلن زنانه ورساچه)

خانم‌ها همیشه به عطرها و ادکلن های خوشبو که به زیبایی و جذبه آن ها اضافه کند علاقمند بودند. برندهای معروف و خوشنامی مثل ورساچه، دیور، شنل و ... همواره ادکلن های خوشبو و شیک برای خانم ها و آقایان تولید کرده‌اند. با عطران همراه باشید تا به معرفی بهترین عطر ورساچه زنانه بپردازیم.  

برند ورساچه

ورساچه (به ایتالیایی Versace) یک شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است که در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تاسیس شد. این برند از لاکچری‌ترین و معروف‌ترین برندهای دنیا به شمار می‌رود. برند ورساچه علاوه بر پوشاک به تولید ادکلن، جواهرات، زیورآلات، ساعت و ... نیز می‌پردازد.

بهترین عطر ورساچه زنانه: انواع رایحه های مختلف

برند ورساچه تا به الان 76 مدل عطر و ادکلن مختلف تولید کرده است، اما چند مدل خاص از این برند همیشه محبوبیت بیشتری بین کاربران داشته است. در ادامه به معرفی بهترین عطر ورساچه زنانه می‌پردازیم.

عطر زنانه ورساچه مدل پور فمه عود اورینتال: Pour Femme Oud Oriental EDP

پور فمه اود اورینتال از مدل‌های محبوب بین خانم‌ها به شمار می‌رود. این مدل در سال 2014 ساخته و به بازار ارائه شد. این عطر رایحه شرقی دارد. رایحه شرقی یعنی رایحه‌های همانند بوی گل که در نوع خود تند و خاص هستند. در این مدل رایحه نت‌هایی از ادویه‌های گرم و درعین حال لطیف احساس می‌شود.

ادکلن زنانه پور فمه عود اورینتال ماندگاری متوسط روبه بالایی دارد. این مدل برای کسانی که از بوی گل که شیرین و تند باشد خوششان می اید بسیار مناسب است، در ساخت این عطر از رایحه گل بنفشه، ارغوانی صورتی و نعنای هندی استفاده شده. و پایه‌ای که کل عطر بر روی آن ساخته شده (که به آن Base note می‌گویند) بر روی رایحه وانیل، عود و چوب صندل است.

برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Pour Femme Oud Oriental EDP

ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Dylan Blue Pour Femme EDP

پور فمه دیلن بلو یک ادکلن زنانه ساخت ورساچه است. این عطر که از ادکلن‌های محبوب این برند است در سال 2017 به بازار ارائه شد. این عطر رایحه‌ میوه‌ای-گلی دارد. این رایحه که در ده سال اخیر محبوبیت خیلی بالایی کسب کرده است؛ از رایحه سیب، انبه، گلابی، هلو و تمشک و یا گل‌هایی مثل رز یا نیلوفر نشأت می‌گیرد و بسیار سرزنده و شیرین است.

اگر از بوی گل و میوه که شیرینی و تازگی داشته باشد و رایحه‌ای مثل بوی شبدر، رز، یاسمن و هلو داشته باشد خوشتان می اید، این عطر برای شماست.

پایه‌ای که عطر به روی آن ساخته شده یا همان Base note آن از مشک، حسن‌لبه (Styrax)، نعنای هندی و چوب درختان است. ماندگاری این مدل نیز در سطح متوسط روبه بالا به حساب میاید.

برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Dylan Blue Pour Femme EDP

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Red Jeans EDT

رد جینز یک ادکلن ورساچه ساخته شده در سال 1994 است. این ادکلن زنانه بوده و با توجه به قدیمی بودن آن با اینکه رتبه اول بهترین عطر ورساچه زنانه نیست، با این حال همچنان از کیفیت خوب و رایحه نوستالژی برخوردار است. رایحه این این مدل میوه‌ای-گلی بوده و تازگی و گرمی منحصربه فردی دارد.

برای ساخت این عطر از بوی میوه‌هایی همانند هلو، زردآلو و انگورسیاه به کار برده شده، همچنین بوی گل‌های رز، بنفشه، نیلوفر آبی، فریزیا و زنبق دره از دیگر رایحه‌های موجود در این ادکلن است.

پایه‌ یا بیس نوت آن بر روی وانیل، مشک و چوب صندل است. این ادکلن ماندگاری متوسطی دارد.

برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Red Jeans EDT

ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Versus EDP

ورسس یکی دیگر از ادکلن‌های زنانه ساخته شده توسط ورساچه است که در سال 2010 به بازار ارائه شد. رایحه این عطر تلفیقی از گل‌های تازه همانند رز، شکوفه پرتقال و استفانوتیس بوده و همچنین بوی لیمو و پورنج (میوه‌ای شبیه به پرتقال) در آن نیز احساس می‌شود.

بوی این ادکلن تازه، میوه‌ای و شبیه به مرکبات بوده و بر پایه مشک، نعنای هندی و حب المسک است. این ادکلن ماندگاری متوسط رو به بالایی دارد و با توجه به محبوبیت آن می‌توان آن را در لیست بهترین عطر ورساچه زنانه قرار داد.

همچنین قابل ذکر است که شما شاید تابه حال نام ادکلن ورسس اومو Versus Uomo را که یک ادکلن مردانه است شنیده باشید، این ادکلن از جهت رایحه به ورسس زنانه شباهت دارد.

برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Versus EDP

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Yellow Diamond EDT

یلو دایمند که در لغت به معنای «الماس زرد» است یک عطر ورساچه زنانه است که در سال 2011 به بازار ارائه شد. این عطر ورساچه رایحه تازه و فلورال دارد. و با بوییدن آن رایحه گل، میوه و مرکبات تازه احساس می‌کنید.

در ساخت آن از بوی لیمو، شکوفه پرتقال، نیلوفر آبی، نرولی (neroli: روغن تازه‌ای که از شکوفه پرتقال می‌گیرند)، ترنج، فریزیا و گل میموسا استفاده شده است. بیس نوت آن مشک و پالو سانتو بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

ورساچه در سال 2014 یک مدل دیگر از این ادکلن به نام Yellow Diamond Intense به بازار ارائه کرد که دارای همان بو اما با شدت و کیفیت بالاتر است. همچنین رایحه‌ گل یاسمن و اسمانتوس(Osmantus) در این ورژن اضافه شده است.

برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Yellow Diamond EDT

ما در مقاله ای دیگر، پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران را معرفی کرده ایم.

تفاوت بین ادکلن اورجینال و ادکلن شرکتی

عطر شرکتی یک محصول شبیه به همان عطر اورجینال آن است با این فرق بزرگ که شرکت‌های مختلف اجازه‌ای از کمپانی اصلی مانند شرکت ورساچه یا دیور، دریافت می‌کنند تا عطری شبیه به نسخه اصلی آن را بسازند. رایحه این محصولات شبیه به هم بوده اما مسلما کیفیت ادکلن اورجینال با ادکلن شرکتی دارای تفاوت است؛ اگر می خواهید به صورت کامل با این تفاوت ها آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت ادکلن شرکتی و اورجینال را مطالعه کنید.

ولی با توجه به قیمت بالای دلار و یورو در بسیاری از کشورها، ادکلن شرکتی که خوب ساخته شود و دارای قیمت بهتری باشد مسلما ارزش خرید دارد.

عطر ورساچه زنانه فروشگاه آنلاین عطران

برند ورساچه یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای دنیاست که ادکلن‌های لاکچری و خوش رایحه‌ای تولید می‌کند. اما اگر شما عزیزان قصد خرید محصولات این شرکت را دارید باید دقت بفرمایید که از منابع معتبر خرید کنید تا ادکلن قلابی به جای اصل آن به شما نفروشند.

فروشگاه عطران که بزرگترین فروشگاه آنلاین عطر اورجینال در ایران است، محصولات اورجینال از برندهای معتبر عطر ارائه می‌کند و شما با خیال راحت می‌توانید محصول مورد نظر خود را از این سایت خریداری کنید.

نتیجه گیری

امیدواریم که این مقاله با موضوع بهترین عطر ورساچه زنانه برای شما مفید بوده باشد. ما سعی کردیم با توجه به نظرات کاربران چند دست از بهترین عطرهای این شرکت را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید بهترین تجربه را داشته باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد