بهترین عطر زارا مردانه (پرفروش ترین عطر مردانه زارا)
19
آذر 1402
0 نظر

بهترین عطر زارا مردانه (پرفروش ترین عطر مردانه زارا)

عطر زارا از معروف‌ترین برندهای عطر در جهان شناخته می‌شود و انواعی از عطرهای جذاب و خوشبو را عرضه کرده است. در نتیجه اگر شما هم از طرفداران این برند هستید و به دنبال بهترین مدل‌های مردانه آن برای خود یا همسر خود می‌گردید، دیگر نیازی به جستجو نیست چراکه تعدادی از مدل‌های بهترین عطر زارا مردانه را در این مطلب از وب سایت عطران برای شما آورده‌ایم.

۶ مدل بهترین عطر مردانه زارا

برند زارا در کنار عرضه انواعی از مدل‌های ادکلن زنانه، مدل‌های جذاب و خوشبویی را هم برای آقایان عرضه کرده است. جذابیت و گیرایی بعضی از آن‌ها به حدی است که انتخاب بهترین مدل را دشوار می‌کند. با این وجود با بررسی انواع عطرهای مردانه این برند و نظرات مصرف‌کنندگان، ۶ مدل را در این قسمت به‌عنوان بهترین نمونه‌های عطر زارا مردانه معرفی می‌کنیم.

خرید عطر مردانه زارا مدل من سیلور

خرید عطر مردانه زارا مدل من سیلور

عطر زارا مدل من سیلور با برخورداری از جذابیت بسیار بالای خود در لیست پرفروش‌ترین عطر زارا مردانه قرار گرفته است. با وجود اینکه این عطر در سال ۲۰۱۷ عرضه شده و در مقایسه با بسیاری از محصولات مشابه دارای سن زیادی نیست، به یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین تولیدات این برند تبدیل شده است.

یکی از دلایل محبوبیت زیاد این عطر می‌تواند قیمت بسیار به‌صرفه و مناسب آن در مقایسه با پخش بوی مطلوبی باشد که ارائه می‌کند. در نتیجه به دلیل قیمتی به‌صرفه خیلی از افراد برای خرید عطر مردانه زارا مدل من سیلور نیازی به انتخاب مدل‌های فیک یا ادکلن شرکتی نخواهند داشت. در ضمن اگرچه این عطر دارای رایحه خنکی است، اما جذابیت بوی آن باعث شده تا برای تمامی فصول سال مناسب باشد. از جهتی هم به دلیل پرطرفدار بودن گاهی بعضی از خانم‌های علاقمند به عطرهای مردانه از آن به‌عنوان ادکلن زنانه استفاده می‌کنند.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت مردانه زارا مدل Man Silver EDT

عطر مردانه زارا مدل وایبرنت لدر

عطر مردانه زارا مدل وایبرنت لدر

عطرهایی که دارای رایحه بویی چرمی هستند، از خاص‌ترین و جذاب‌ترین عطرهای مردانه به حساب می‌آیند و عطر زارا مردانه با اسم وایبرنت لدر یکی از آن‌ها است. این عطر که بویی تقریباً خنک و شیرین دارد، با قیمت مناسب خود توجه خیلی از علاقمندان عطرهای زارا را جلب کرده است. همچنین اگرچه پایه این عطر بوی چرم است، اما بوی ترنج در نت آغازین آن به‌خوبی حس می‌شود. در ضمن این عطر که گاهی به دلیل ترکیبات خاص خود از جمله ترنج و بامبو موجب استشمام رایحه‌ای تند و ترش می‌شود، به دلیل نسبتاً ملایم بودن انتخاب مطلوبی برای استفاده روزمره به شمار می‌رود.

ادکلن مردانه زارا مدل نایت پور هوم ۲

ادکلن مردانه زارا مدل نایت پور هوم ۲

ادکلن مردانه مدل زارا نایت پور هوم ۲ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به دنبال یک عطر با ماندگاری بالا می‌گردند و در واقع می‌خواهند تنها با دو الی سه پاف بوی جذاب عطر را تا چندین ساعت حس کنند. این بهترین ادکلن دارای رایحه‌ای خنک و معتدل است و به این ترتیب اگرچه اغلب افراد آن را برای بهار پیشنهاد می‌کنند، اما امکان استفاده از نایت پور هوم ۲ در تمامی فصول سال وجود دارد. اسانس پایه این عطر کهربا و سدر است و در نت‌های آغازین بوی لیمو ترش و ترنج به‌خوبی احساس می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید عطر مردانه زارا را به کسی هدیه دهید، می‌توانید این مدل را انتخاب کنید که به دلیل ملایم بودن مطابق سلیقه اغلب افراد است.

عطر مردانه زارا مدل نیوی بلک

عطر مردانه زارا مدل نیوی بلک

عطر مردانه مدل نیوی بلک که البته در ایران با نام ناوی بلک هم شناخته می‌شود، با طراحی شیشه جذاب سورمه‌ای خود توجه افراد را جلب می‌کند. همان‌طور که می‌توان از نام آن حدس زد، این عطر انتخابی عالی برای استفاده در شب است. همچنین جالب است بدانید که بسیاری از افراد این عطر زارا را به عطر شنل بلو د شنل تشبیه کرده‌اند.

البته با وجود اینکه بوی این عطر مردانه زارا به عطرهای مدرن و اسپورت تشبیه شده است، در میان مدل‌های اغواکننده قرار می‌گیرد. از این رو اگر به دنبال مدلی خاص برای استفاده در روزهای خاص می‌گردید، این مدل انتخاب مطلوبی خواهد بود. عطر نیوی بلک دارای رایحه ترش و خنک است و بوی چرم وتیور، وانیل و گریپ فروت از آن احساس می‌شود. در ضمن در مقایسه با بسیاری از مدل‌های عطر زارا دارای قیمت به‌صرفه‌ای است.

عطر مردانه زارا مدل توباکو کالکشن ریچ وارم ادیکتیو

عطر مردانه زارا مدل توباکو کالکشن ریچ وارم ادیکتیو

عطر توباکو کالکشن ریچ وارم ادیکتیو یکی از نمونه‌های خوشبوترین عطر مردانه زارا محسوب می‌شود. اسانس اصلی این عطر وانیل است و برای کسانی که به بوی وانیلی علاقه دارند، گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. این عطر با اسانس اولیه رام و اسانس میانه گل صدتومانی توانسته در میان رایحه‌های گل‌های شرقی قرار گیرد و با ماندگاری و پخش بوی بالا رضایت افراد را به دست آورد.

در ضمن این عطر زارا با رایحه غلیظ و گرم خود مخصوص فصول زمستانی و سرد طراحی شده است. از جهتی غلظت بالا و بوی تنباکوی آن باعث می‌شود که تنها با میزان کمی تا چندین ساعت بوی عطر را حس کنید و نیازی به استفاده چندین باره نباشد.

عطر مردانه زارا مدل من گلد

عطر مردانه زارا مدل من گلد

عطر من گلد آخرین مورد از بهترین عطر زارا مردانه است که در این مطلب به معرفی مختصر آن می‌پردازیم. این عطر خوشبو و جذاب در میان مدل‌های چوبی معطر قرار می‌گیرد و از این رو نسبت به مدل‌های قبلی متفاوت‌تر است. در نتیجه نمونه‌ای منحصر به فرد به حساب می‌آید و البته همچنان مانند سایر نمونه‌ها پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. اسانس پایه این عطر مردانه نعناع هندی و هل است و اسانس میانی آن دارچین را شامل می‌شود.

همچنین ترکیبات عطر من گلد باعث شده است تا در میان عطرهای معتدل قرار گیرد و به این ترتیب برای استفاده روزانه و در تمامی فصول سال مناسب باشد. در مجموع جذابیت این عطر به‌قدری است که با بسیاری از مدل‌های سایر برندها و پرفروش ترین عطر زارا زنانه رقابت می‌کند.

کلام پایانی

در این مطلب ۶ مدل از بهترین عطر زارا مردانه را با غلظت و بوهای مختلف مورد بررسی قرار دادیم. در نتیجه با هر بودجه‌ای می‌توانید مناسب‌ترین نمونه را از میان آن‌ها انتخاب کنید و از فروشگاه عطران که از معتبرترین فروشگاه‌های عطر اورجینال و شرکتی به حساب می‌آید، خریداری کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد