عطر زنانه زیر یک میلیون با ماندگاری بالا
29
بهمن 1402
0 نظر

عطر زنانه زیر یک میلیون با ماندگاری بالا

با توجه به قیمت‌های بسیار بالای بهترین عطرهای زنانه از برندهایی همچون دیور، زارا، شنل و ورساچه، یافتن عطر زنانه زیر یک میلیون دیگر کار آسانی نیست. اغلب این برندهای معتبر تولیداتی گران قیمت و چندین میلیونی را عرضه می‌کنند که برای استفاده روزمره انتخابی اقتصادی به حساب نمی‌آیند. حتی به دلیل این بسیاری از خانم‌ها مجبور شده‌اند که عطر دلخواه و همیشگی خود را کنار بگذارند و به دنبال یک عطر یا ادکلن جدید باشند. به همین دلیل در این مطلب فروشگاه عطران قصد داریم با معرفی چند مورد عطر زنانه زیر یک میلیون با ماندگاری بالا به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک کنیم.

۵ بهترین عطر زنانه زیر یک میلیون

امروزه اگر بخواهید یک عطر زنانه زیر یک میلیون برای خودتان یا همسرتان به‌عنوان هدیه بخرید، با انتخاب‌های زیادی مواجه نخواهید بود. اغلب باید از میان ادکلن شرکتی، ادکلن بی‌کیفیت و ادکلن فیک یکی را انتخاب کنید. با این وجود، ما در این قسمت با بررسی مدل‌های مختلف موجود در بازار ۵ مدل برتر بهترین عطر زنانه اصل و با قیمت مناسب را انتخاب کرده‌ایم و معرفی می‌کنیم.

1. ادو پرفیوم زنانه رمی مارکی مدل Shalis Woman EDP

اگر به دنبال یک عطر قیمت مناسب می‌گردید که برای استفاده روزانه با قیمت زیر یک میلیون خریداری کنید و لذت ببرید، ادو پرفیوم زنانه رمی مارکی یا رمی مارکویس مدل Shalis Woman بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

این محصول فرانسوی مانند اغلب عطرهای زنانه دیگر دارای رایحه گلی و میوه‌ای جذاب است؛ با این تفاوت که بوی آن کمی حس نوستالژی را القا می‌کند. همچنین با وجود قیمتی به‌صرفه و اقتصادی، از ماندگاری و پخش بوی قابل‌توجهی برخوردار است.

با توجه به پخش بوی زیاد و غلظت بالا، باید توجه داشته باشید که رایحه کهربا، مشک و نعناع هندی در رایحه پایه آن می‌تواند برای بعضی از افراد خوشایند نباشد. در نتیجه در خرید عطر زنانه از این مدل حتماً از مطابق بودن آن با سلیقه خود و همسرتان اطمینان حاصل کنید.

برای مشاهده قیمت کلیک نمایید:

2. ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Saga Pink EDP

عطر یا ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Saga Pink دارای رایحه‌ای درست مشابه با اسم خود است؛ این عطر رایحه‌ای صورتی دارد. به این معنا که با استشمام آن می‌توانید بوی تمیزی، لطافت، دخترانگی، گلی و شیرینی را به‌خوبی حس کنید.

برخلاف مدل قبلی، این مورد از عطر زنانه زیر یک میلیون در دسته عطرهای گرم قرار می‌گیرد. همچنین رایحه‌ای گلی و میوه‌ای دارد که پودری بودن آن کاملاً در رایحه حس می‌شود.

رایحه پایه آن متشکل از چوب صندل سفید، وانیل، مشک و نعناع هندی است که در کنار سایر روایح گلی و میوه‌ای ترکیب نسبتاً غلیظی را رقم می‌زند. با این وجود، باعث سردرد نمی‌شود و در عین حال ماندگاری بالایی برای یک روز کاری جذاب و خوشبو رقم می‌زند. 

برای مشاهده قیمت کلیک نمایید:

3. ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Urban Woman EDP

اگر می‌خواهید یک عطر زنانه زیر یک میلیون را خریداری کنید که هم برای مصرف روزانه و هم برای مناسبت‌های رسمی کاربرد داشته باشد، این مورد را پیشنهاد می‌کنیم.

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل اوربان یک عطر زنانه با رایحه نسبتاً تند خود انتخابی مناسب برای هدیه دادن به کسانی است که رایحه‌های تند را می‌پسندند. البته گلی، میوه‌ای و معتدل بودن آن هم به‌خوبی در رایحه حس می‌شود و تندی این عطر ملایم و کم است.

اسانس پایه این عطر متشکل از مشک و توت سیاه است و با رایحه اولیه آن می‌توانید بوی ترنج را کاملاً حس کنید. در نتیجه حس سرزندگی و طراوت را به افراد القا می‌کند. طراحی صورتی و خاص شیشه نوعی جذابیت زنانه خاص به آن داده است. همچنین در مقایسه با نمونه‌های قبلی، ماندگاری و پخش بوی نسبتاً کمتری دارد و برای کسانی که غلظت بالا را نمی‌پسندند، عالی است.

برای مشاهده قیمت کلیک نمایید:

 

4. ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Qubism EDP

به طور کلی برند اماراتی امپر از برندهای مطرح در زمینه تولید عطر زنانه زیر ۱ میلیون به حساب می‌آید. مدل کوبیسم آن هم قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت به‌صرفه این عطر اورجینال حتی در بسیاری از مواقع با عطرهای فیک و کپی از برندهای معروف برابری می‌کند.

از همه مهمتر آنکه یک عطر عالی برای تمام فصول و استفاده روزانه است. به این معنا که با هزینه‌ای محدود می‌توانید یک عطر عالی برای استفاده روزانه خود خریداری کنید.

برخلاف مدل‌های قبلی، این عطر چندان میوه‌ای نیست. در نتیجه اگر از رایحه‌های تکراری میوه‌ای خسته شده‌اید، این مدل مشکی، چوبی و گلی را جایگزین عطرهای قدیمی خود کنید. رایحه شیرین آن پخش بوی زیاد و ماندگاری مطلوبی دارد و بوی وانیل، مشک، گل رز و چوب صندل از آن به‌خوبی استشمام می‌شود. در ضمن این عطر جذاب یک نسخه ادکلن مردانه هم دارد.

برای مشاهده قیمت کلیک نمایید:

 

4. ادو پرفیوم زنانه رصاصی مدل Romance EDP

عطر زنانه رصاصی مدل رومنس از دیگر نمونه‌های بهترین عطر زنانه زیر یک میلیون است که می‌تواند هدیه‌ای عالی برای پارتنر یا همسرتان باشد. این ادو پرفیوم با برخورداری از رایحه ملایم خود مطابق میل اکثر افراد است و نیازی به نگرانی در خصوص موردپسند واقع نشدن آن نیست.

بوی این عطر متشکل از روایح گلی، مشکی و چوبی است. البته در اسانس اولیه آن روایح زردآلو و هلو به کار رفته که بلافاصله احساس شادی و نشاط را القا می‌کند. اسانس پایه این عطر تشکیل‌شده از اسانس‌های پودری، مشکی و چوبی است و به این ترتیب عطری با ماندگاری و پخش بوی نسبتاً زیاد به شمار می‌رود.

عطر رومنس محصول کشور امارات است و می‌تواند جایگزین عطرهای گران قیمت فرانسوی شود. به این معنا که برای استفاده روزانه انتخاب مطلوبی است. البته این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد و به دلیل رایحه نسبتاً گرمی که دارد، ممکن است این بهترین عطر زنانه را برای فصول سرد ترجیح بدهید.

برای مشاهده قیمت کلیک نمایید:

کلام پایانی

در این مطلب چندین مورد جذاب و خوشبو از عطر زنانه زیر یک میلیون را بررسی کردیم تا نشان دهیم که برای داشتن عطری با قیمت مناسب حتماً نباید به سراغ مدل‌های فیک بروید. بلکه می‌توانید عطر شرکتی یا مدل‌های مذکور را استفاده کنید و با خرید از فروشگاه عطران از لذت داشتن یک عطر خوشبو و عالی بهره‌مند شوید.

باری مشاهده تمام عطرهای زنانه زیر 1 میلیون تومان به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://atraan.com/products/womens-perfume?max=1000000

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد