عطر شرکتی چیست؟ آیا عطر شرکتی تقلبی است؟
7
آبان 1402
0 نظر

عطر شرکتی چیست؟ آیا عطر شرکتی تقلبی است؟

با بالا رفتن قیمت دلار و ارز در داخل کشور ایران، توانایی مالی مردم برای تهیه عطر و ادکلن اورجینال پایین آمده است. به طوری که کمتر کسی می‌تواند عطر و ادکلن‌های اورجینال موجود در بازار را با قیمت چند میلیونی بخرد و هر روز از آن استفاده کند.

این موضوع باعث شده تا عطرهایی به نام عطر شرکتی روی کار بیایند که از نظر ظاهری مشابه با عطرهای اورجینال هستند، اما یک سری تفاوت‌هایی نیز دارند. مهم‌ترین تفاوت عطر شرکتی با عطر اورجینال قیمت است که عطرهای شرکتی با قیمت بسیار ارزان‌تر از عطرهای اصل به فروش می‌رود. اگر می‌خواهید بیشتر با عطر و ادکلن شرکتی آشنا شوید و خصوصیات آن‌ها را بشناسید، با عطران در ادامه این مقاله همراه باشید.

ادکلن شرکتی چیست؟

با بالا رفتن قیمت واردات عطر و ادکلن زنانه و مردانه در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای خاورمیانه مانند ایران، قدرت خرید مردم برای ادکلن‌های اورجینال و اصل موجود در بازار پایین آمده است. این در حالی است که کیفیت و عطر و ادکلن‌های تقلبی موجود در بازار نیز آنقدر پایین است که عملا هیچ تاثیری از رد بوی آن‌ها روی لباس‌های شما باقی نماند. این موضوعات باعث شد تا در کشورهایی نظیر چین و امارات، ادکلن‌هایی به نام ادکلن شرکتی روی کار بیایند.

ادکلن‌های شرکتی در واقع ادکلن‌هایی هستند که در کشورهای به غیر از کشور مبدا تولید کننده برند تولید می‌شوند. این ادکلن‌ها دارای رایحه و کیفیت تقریبا مشابه با ادکلن‌های اصلی هستند؛ ولی توسط شرکت‌های متفرقه تولید شده‌اند. با این حال فرمول اصلی عطرهای اورجینال از سوی شرکت‌های تولید کننده اصلی به شرکت‌های متفرقه ارائه می‌شوند تا بتوان عطرهایی مشابه با عطرهای اورجینال را تهیه کرد. 

آیا عطرهای شرکتی عطرهای تقلبی هستند؟

زمانی که نام عطر شرکتی را می‌شنوید، احتمالا فکر می‌کنید که این عطر و ادکلن‌ها تقلبی هستند و یک نگرش منفی در ذهن شما ایجاد می‌شود؛ اما واقعیت این است که عطرهای شرکتی عطرهای تقلبی نیستند و در شرکت‌های معتبر تولید می‌شوند. با این تفاوت که شرکت برند اصلی اقدام به تولید این عطرها نمی‌کند و همین موضوع باعث شده تا نتوانیم آن‌ها را به عنوان عطر اورجینال بشناسیم. 

شاید ادکلن شرکتی به اندازه یک ادکلن مردانه و زنانه اورجینال کیفیت بالایی نداشته باشد و ماندگاری آن نیز پایین‌تر باشد؛ اما شرکت‌های تولید کننده این ادکلن‌ها تلاش می‌کنند تا یک نمونه ادکلن با کیفیت نزدیک به ادکلن‌های اصلی و اورجینال تولید کنند که قیمت ارزان‌تری دارد. بنابراین، عطر شرکتی را نمی‌توان به عنوان یک عطر تقلبی دانست.

عطر شرکتی چیست؟

ماندگاری و پخش بوی عطر و ادکلن شرکتی

با توجه به اینکه عطرهای شرکتی نیز از کشورهای خارجی مانند چین و امارات وارد کشور ایران می‌شوند، برخی از خریداران به‌دلیل نداشتن آگاهی تصور می‌کنند که عطر و ادکلن شرکتی همان عطرهای اورجینال هستند، ولی با یک بسته‌بندی جدید به افراد ارائه می‌شوند. متاسفانه برخی از فروشندگان نیز از این ضعف آگاهی مردم سوء استفاده می‌کنند تا عطر و ادکلن شرکتی را با قیمت بالاتر به مشتریان ارائه کنند؛ اما تفاوت‌های زیادی میان عطر و ادکلن اورجینال با شرکتی وجود دارد.

اگرچه عطر و ادکلن‌های شرکتی با هولوگرام و برند معتبری تولید می‌شوند، اما مواد اولیه‌ای که برای تولید ادکلن‌های اورجینال و شرکتی استفاده می‌شوند، با هم متفاوت است. به همین خاطر ممکن است رایحه، مدت ماندگاری و همچنین قدرت پخش عطر و ادکلن‌های شرکتی و اورجینال نیز با هم تفاوت‌های زیادی داشته باشد. بنابراین، عطر و ادکلن شرکتی دارای کمترین تفاوت با عطرهای اورجینال هستند، ولی باز هم تفاوت‌هایی نیز در میان این دو محصول وجود دارد.

کیفیت عطر شرکتی اماراتی چگونه است؟

در میان کشورهای تولید کننده عطر شرکتی، کشور امارات چندین سال است که به عنوان بهترین شرکت تولید کننده این عطر و ادکلن‌ها تبدیل شده است. ادکلن‌های تولید شده در کشور امارات مشابهت بسیار زیادی با ادکلن‌های خارجی و اورجینال دارند. به طوری که می‌توان به راحتی رایحه و ماندگاری این ادکلن‌ها را با ادکلن‌های اورجینال مقایسه کرد. 
بنابراین، اگر ترجیح می‌دهید که هزینه خرید عطر شرکتی را صرف خرید یک عطر باکیفیت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ ادکلن‌های شرکتی امارات بروید که هم کیفیت بالایی دارند، هم با قیمت مناسبی قابل خریداری هستند. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد