عطر یونیسکس چیست؟ + معرفی 5 مدل برتر
22
بهمن 1402
0 نظر

عطر یونیسکس چیست؟ + معرفی 5 مدل برتر

اگر تا به حال به مغازه‌های فروش عطر و ادکلن مراجعه کرده باشید، نام عطر یونیسکس را شنیده اید. این نوع عطر نسل جدیدی از عطرهای موجود در بازار است که با عطر و بوی تکامل یافته برای خانم‌ها و آقایان می‌توانند برای هر فردی گزینه بسیار خوبی محسوب شوند. شاید با وجود این توضیح بیشتر این ابهام در ذهن شما ایجاد شود که عطر یونیسکس چیست؟ در ادامه مقاله قصد داریم بیشتر در مورد این عطر و جزئیات آن با شما صحبت کنیم. همچنین اگر می‌خواهید با معروف‌ترین ادکلن‌های یونیسکس آشنا شوید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

عطر یونیسکس چیست؟

همه شما می‌دانید که عطرهای موجود در بازار اکثرا یا به صورت مردانه طراحی شده‌اند یا به صورت زنانه. عطر زنانه و مردانه از جنبه‌های مختلفی با هم متفاوت هستند و همین موضوع باعث شده تا هر یک از افراد بتوانند با توجه به جنسیت خود یک عطر متمایز را انتخاب کرده و به صورت روزانه استفاده کنند؛ اما آیا در گذشته نیز همین شرایط برای خرید ادکلن مردانه و زنانه وجود داشت؟ قطعا نه ! در گذشته هم خانم‌ها و هم آقایان از عطرهای خوشبو استفاده می‌کردند که فارغ از جنسیت می‌توانستند آن‌ها را خوشبو کنند. بنابراین امکان خرید عطر و ادکلن فارغ از جنسیت وجود دارد.

عطر یونیسکس از جمله عطرهایی است که با ایده گرفتن از عطر و ادکلن‌های قدیمی‌روی کار آمده و فارغ از جنسیت هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. در واقع تولیدکنندگان این عطر، بیشتر از هر چیزی به تکامل رایحه ادکلن برای اینکه ادکلن مناسب خانم‌ها و آقایان باشد، توجه داشته‌اند. از این رو در پاسخ به سوال شما در مورد اینکه عطر یونیسکس چیست؟ باید بگوییم که به همه عطرها و ادکلن‌هایی که فارغ از جنسیت بتوانند برای همه افراد مورد استفاده قرار گیرند، عطر یونیسکس نامیده می‌شوند.

عطر یونیسکس چیست؟

رایحه عطر یونیسکس چگونه است؟

اگر به فروشگاه‌های مختلف برای خرید عطر زنانه و مردانه مراجعه کنید، حتما متوجه تفاوت عطر و بوی این ادکلن‌ها خواهید شد. همانطور که توضیح دادیم عطرهای یونیسکس به گونه ای تولید می‌شوند که هم برای آقایان هم برای خانم‌ها قابل استفاده باشند. بوی این عطرها نیز با هم متفاوت است و نمی‌توان محدودیت خاصی را در این مورد بیان کرد. با این حال اکثر عطرهای یونیسکس دارای بوی شیرین و گل مانند هستند.

تکامل یافتن عطر یونیسکس برای مرد و زن باعث شده تا این ادکلن مناسب همه فصول سال نیز باشد. در واقع محدودیتی از بابت استفاده از این عطر و ادکلن‌ها در فصل‌های گرم و سرد سال وجود ندارد و می‌توان در هر زمانی از این عطرهای خوش بو استفاده کرد و از مزایای آن‌ها بهره‌مند شد.

عطر یونیسکس؛ مناسب زوجین خوش سلیقه

از جمه عطرهای پرفروش در میان زوجین خوش سلیقه، عطر یونیسکس است. بسیاری از زوجین علاقه مند هستند که از عطر و ادکلن‌های مشابه استفاده کنند؛ ولی با وجود زنانه و مردانه بودن برخی از عطرها و ادکلن‌ها، عملا استفاده از این عطرها برای خانم‌ها و آقایان به صورت همزمان وجود ندارد. ولی عطر یونیسکس این مشکل را برطرف کرده و توانسته به عنوان یک ادکلن خاص و در عین حال مشترک برای همه زن و مردها مورد استفاده قرار گیرد.

ادکلن یونیسکس چیست؟

معرفی بهترین مدل‌های عطر یونیسکس

حالا که متوجه شدید عطر یونیسکس چیست؟ نوبت به آن رسیده تا شما را با بهترین مدل‌های عطر یونیسکس آشنا کردیم. در حال حاضر در بازار جهانی تنوع زیادی برای این عطرها وجود دارند که هر کدام می‌توانند انتخابی خاص برای خانم‌های خوش سلیقه و آقایان خاص پسند باشند. از جمله بهترین عطرهای یونی سکس موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.     عطر بلک افغان

یکی از بهترین و معروف‌ترین عطرهای یونیسکس موجود در بازار، عطر بلک افغان است. این عطر به دلیل بوی بسیار خوب خودش، توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کند. طبع این عطر گرم و تلخ است و می‌تواند برای فصول سرد گزینه بسیار خوبی محسوب شود؛ اما حتی در فصول نیز دیگر می‌توانید از آن استفاده کنید. رایحه چوبی بی نظیر این عطر باعث شده تا بتوان آن را به عنوان بهترین گزینه برای مهمانی‌های مختلف شناخت.

2.     عطر بایردو رز نویر

عطر بایردو رز نویر یکی از بهترین انواع عطرهایی است که می‌توان به عنوان عطر یونیسکس از آن استفاده کرد. این عطر توسط یک برند سوئدی بابردو تولید شده و جزء عطرهایی است که می‌توانید آن را برای خانم‌ها و آقایان به صورت مشترک استفاده کنید. عطر رز نویر، یک انتخاب عالی برای خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه است که پخش بوی بسیار قوی و ماندگاری عالی دارد. رایحه میوه ای و خاص این عطر، باعث محبوبیت آن شده است.

3.     عطر زرجف اکستنو

عطر زرجف اکستنو یکی از بهترین عطرهای یونیسکس است. این ادکلن پرطرفدار طراحی بسیار جذابی دارد و نت اولیه آن از ترکیب سنبل و آناناس شروع شده و پس از گذشت مدت زمانی از زدن این ادکلن، می‌توان شاهد بوی یاس، زنبق و فلفل بود. رایحه پایانی این عطر یونیسکس شامل مشک، وانیل و کهربا است که رایحه ای فوق العاده ای را به همراه دارند.

4.     ادوپرفیوم پرفیومز د مارلی لیتون

عطرپرفیومز د مارلی لیتون یکی از بهترین عطرهای فرانسوی است که با کیفیت بالا می‌تواند انتخابی بسیار خوب برای خانم‌های خوش سلیقه نیز محسوب شود. این عطر همه پسند بوده و هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از این عطر استفاده کنند. رایحه این ادکلن باغی پر از جوانه را برای شما تداعی می‌کند که می‌تواند بوی فوق العاده ای را به همراه آورد. رایحه نرم و مخملی این ادکلن باعث شده تا بتوان در همه فصول از آن استفاده کرد و شاهد افزایش اعتماد به نفس نیز بود.

5.     عطر تیزیانا ترنزی کیرکه

عطر یونیسکی کیرکه، یکی از خاص‌ترین انواع عطرهای بدون جنسیت است. این عطر توانسته طرفداران بسیار زیادی را از سراسر دنیا جذب کند و با ظاهر ساده استوانه ای خودش بسیار محبوب شده است. رایحه این عطر بسیار شگفت انگیز بوده و شادی و اعتماد به نفس افراد را چندین برابر می‌کند. طبع این عطر بسیار معتدل است و می‌توان از آن در همه فصول سال استفاده کرد.

سخن پایانی

در این مقاله در پاسخ به سوال شما در مورد عطر یونیسکس چیست؟ صحبت کردیم. این عطر شرکتی می‌تواند هم برای خانم‌ها و آقایان گزینه خوبی محسوب شود. برای خرید این عطرهای خوشبو می‌توانید به سایت فروشگاه عطران مراجعه کنید و از طریق این سایت این عطر باکیفیت را تهیه نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد