عطر امضا چیست؟ نکات لازم برای انتخاب عطر امضا زنانه و مردانه
13
آذر 1402
0 نظر

عطر امضا چیست؟ نکات لازم برای انتخاب عطر امضا زنانه و مردانه

آیا می‌دانستید که بینی انسان می‌تواند بیش از یک تریلیون بو مختلف را حس کند؟ در واقع تفاوتی نمی‌کند که این بوها را دوست داشته باشید یا خیر. در هر صورت جهان پر از میلیون‌ها عطر و رایحه است. با این حال، همیشه یک عطر خاص فراتر از سایر عطرهایی است که استفاده کرده‌اید. این نوع عطر می‌تواند به کارت ویزیت شما تبدیل شود و تأثیری ماندگار بر اطرافیان تان بگذارد. چنین عطر و رایحه‌ای را با نام عطر امضا می‌شناسند؛ با عطران همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

عطر امضا چیست؟

بسیاری از افراد در مورد عطر امضا چنین تصوری دارند که این عطرها پرفروش‌ترین عطر و ادکلن هستند. این در حالی است که چنین عطرهایی فقط معرف شخصیت شما هستند و افراد با آن‌ها معرفی می‌شوند. اگر شما فردی 30 ساله هستید و هنوز عطر محبوب خود را نمی‌شناسید، خیلی تعجب‌آور است.

فرض کنید به یک فروشگاه عطر رفته‌اید و فروشنده عطرهای مختلفی را برای تست و انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد. بعد از مدتی احساس می‌کنید یک یا 2 عطر را پسندیده‌اید. در پایان با رضایت از خرید عطر، فروشگاه را ترک خواهید کرد. مدتی بعد عطر دیگری مشابه همین عطر خریداری می‌کنید، سال بعد عطری مشابه همین رایحه انتخاب می‌کنید و... این پروسه همچنان ادامه دارد. با اندکی توجه خواهید دانست که مجموعه‌ای از عطر و ادکلن‌های خریداری شده در رایحه‌های مشترک قرار دارند. این رایحه‌های مشترک با عنوان عطر امضا توصیف می‌شوند.

عطر امضا به عطر خاص و منحصر به فرد شما تبدیل می‌شود. طوری که اغلب دوستان، نزدیکان و اطرافیان، شما را با این نوع عطر می‌شناسند و معرفی می‌کنند. این شما هستید که عطر محبوب خود را با استفاده مکرر از چندین نوع عطر در نت‌های مشترک به سایر افراد نشان می‌دهید. در انتخاب این نوع عطر رازهای مختلفی نهفته است. هر کدام از این عطرها می‌توانند در نوع خود، خاص، جذاب یا حتی ساده باشند.

از آنجایی که گیرنده‌های رایحه در مغز ما بسیار نزدیک به جایی است که خاطرات خود را حفظ می‌کنیم، عطر توانایی بسیاری در زمینه‌ی ایجاد حس آشنایی و پیوند خاطرات دارد. درست مانند بوی پای سیب تازه درست شده که می‌تواند شما را مستقیماً به خانه دوران کودکی‌تان ببرد.

هرجا که بروید، عطر امضا، شما را معرفی می‌کند. ضمن اینکه پس از رفتن شما در اتاق باقی می‌ماند و هوای رازآلود را در اطراف شما ایجاد می‌کند.

عطر امضا

عطر امضا، اعتماد به نفس شما را بالا می برد!

داشتن یک رایحه خاص مانند داشتن اکسیر اعتماد‌به‌نفس است که همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید. در یک محیط حرفه‌ای، عاشقانه یا اجتماعی، عطر محبوب‌تان می‌تواند توجه فرد مورد نظر شما را جلب کند.

عطر امضا زنانه

خانم‌ها علاقه دارند عطر امضا خود را بشناسند. بیشتر خانم‌ها با انتخاب ادکلن زنانه مناسب، کم کم با عطر محبوب خود آشنا می‌شوند. مثلاً آن‌ها متوجه می‌شوند به عطرهایی با رایحه شکوفه پرتقال، انجیر، چای و... علاقه دارند. هر کدام از این عطرها ممکن است خط بوی خاصی داشته باشند. شخصیت و علاقه‌مندی شما می‌تواند تعیین‌کننده رایحه مورد علاقه‌تان باشد.

برخی از خانم‌ها بوهای گلی و میوه‌ای را به‌عنوان عطر امضا زنانه انتخاب می‌کنند. خوشبختانه این نوع رایحه‌ها تنوع زیادی دارند. از طرفی با روحیات بیشتر خانم‌ها سازگاری دارند. بوهای گلی و میوه‌ای ملایم و دلنشین هستند و حس خوبی را به اطرافیان القا می‌کنند. ابداً سر درد کننده نیستند و با اغلب بوها به‌خوبی ترکیب می‌شوند.

بوهایی نظیر هلو، شکوفه پرتقال، چای، رز، سیب، گل صد تومانی، بنفشه و... می‌توانند پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران باشند. اغلب خانم‌ها محبوب‌ترین ادکلن‌های زنانه را در رایحه‌های گلی و میوه‌ای انتخاب می‌کنند.

عطر امضا مردانه

نظرات مختلفی در مورد عطر امضا مردانه وجود دارد. با این وجود بیشتر آقایان به عطرهای تند، رایحه تلخ، عطر چوب و ادویه علاقه دارند. این نوع ادکلن مردانه می‌تواند اعتمادبه‌نفس مردان را افزایش دهد و آن‌ها را از نظر روحی قدرتمندتر کند.

اغلب عطرهای مردانه خط بوی مشخصی دارند و معمولاً بر سایر عطرهای محیط چیره می‌شوند. ضمن اینکه این عطرها با توجه به رایحه‌های تندی که دارند، از ماندگاری قابل توجهی برخوردار هستند. البته این موضوع به کیفیت عطر خریداری شده نیز مربوط می‌شود.

بسیاری از افراد در مورد عطر امضا مردانه چنین تصوری دارند که بهترین عطر مردانه می‌تواند عطر محبوب آن‌ها باشد. با این حال هر عطری که به شما حس ناب و خاص بودن می‌دهد، به رایحه‌ی ماندگارتان در نظر دیگران تبدیل می‌شود.

رایحه‌هایی نظیر بوی چوب، فلفل، نارنگی، گردو، پرتقال، بوی زمین بعد از باران، بوی خاک، زنجبیل، رایحه‌های اقیانوسی و دریایی و... می‌توانند به‌عنوان بهترین عطر مردانه انتخاب شوند.

خرید عطر امضا از فروشگاه عطران

خرید عطر با کیفیت برای بسیاری از خانم‌ها و آقایان در اولویت قرار دارد. در واقع اگر شما عطر امضا خود را به‌درستی تشخیص دهید، در گام دوم باید به دنبال خرید عطر با کیفیت از فروشگاه معتبر و مناسب باشید. فروشگاه عطران انواع ادکلن زنانه، ادکلن مردانه و... را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا عرضه می‌کند. این محصولات با تنوع بالا در رایحه‌های متفاوت به شکل اورجینال یا شرکتی به فروش می‌رسند. ادکلن شرکتی ادکلنی است که توسط شرکت‌های اماراتی معتبر و اصیل تولید شده است. این ادکلن‌ها قیمت مناسبی دارند و با تهیه فرمول عطر اورجینال از خود شرکت تولید‌کننده تولید شده‌اند.

جمع بندی

خرید عطر امضا می‌تواند یکی از معرف های خوب شخصیت شما باشد. مثلاً عطرهای گلی و میوه ای نشان می‌دهد که شما شخصیتی آرام، مهربان و باوقار دارید. اغلب مدیران جدی و مقتدر عطرهای تلخ را برای عطر محبوب خود انتخاب می‌کنند. در هر صورت هر فردی متناسب با روحیات خود عطر دلخواهش را خریداری می‌کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد