برای روز زن  چه عطری هدیه بدیم؟
27
دی 1400
  • تاریخ: دوشنبه 27 دی 1400 - 17:09
  • نویسنده:
  • صفحه: وبلاگ
  • بازدید: 352
2 نظر

برای روز زن چه عطری هدیه بدیم؟

گفته میشه خانوم ها
برمبنای ویژگی های شخصیتی ای که دارن، جذب
رایحه های مختلفی از عطر ها میشن.
می خواین بهتون کمک کنیم بهترین عطر رو
برای هدیه به خانومِ زندگیتون انتخاب کنین؟

پس با عطران همراه باشید....

۱. خانوم های رمانتیک

اگر خانومی که قصد دارین براش هدیه بخرین، خانومی با روحیات رومانتیک و احساسیه، حتما ادکلن زنانه ای رو انتخاب کنین که توش از نت های رز همراه با رگه هایی از مُشک استفاده شده باشه.

۲. خانوم های خجالتی

گفته میشه خانوم های خجالتی اغلب از عطر هایی با نت های شکوفه ی گیلاس و یا رایحه های دارای نت اسطوخودوس خوششون میاد.

۳. خانوم های مرموز

اگر خانوم مورد نظرتون شخصی هست که دوست داره حس رمز و رازش رو حفظ کنه، عطری رو انتخاب کنید که دارای رایحه ای لایه لایه و دارای جزئیات باشه. عطری با یک پایه سبک، چیزی شبیه وانیل و سپس نت هایی از ادویه یا چوب میتونه انتخاب خوبی باشه.

۴. خانوم های کلاسیک

اگر فرد مورد نظرتون خانومی با روحیات کلاسیکه و یا در سنین پس از جوانیه، ‌به خاطر داشته باشید که انتخاب عطرهای کلاسیک که دارای روایحی جاودانه و ظریف هستند انتخابی فوق العاده ست. چیزی که حس نوستالژی در اون ها حک شده باشه... پیشنهاد می کنیم عطری رو انتخاب کنید که با مشک، وانیل و عنبر ساخته شده باشه تا بویی کلاسیک، نوستالژیک و ماندگار داشته باشه.

۵. خانوم های پر انرژی

برای این دسته از خانوم ها، عطر هایی که با روایحی از مرکبات، سیب و وانیل ساخته شده است مناسب ترین انتخابه... عطری که با شخصیت سرزنده اون ها ترکیب می شه و متناسب با شخصیت پر جنب و جوش اون هاست.

۶. خانوم های آزاد

اگر شخص مورد نظر شما خانومی با یک شخصیت آزاد است که دوست ندارد در چارچوب ها قرار بگیرد عطرهایی با رایحه ‌های غیرمعمولی که از گل‌های وحشی، خزه بلوط، یاس و ترنج ساخته شده‌اند، براشون عالی هستن.

7. خانوم های دوستدار طبیعت

عطر مناسب برای خانوم های دوستدار طبیعت عطریه که از عناصر خاکی ساخته شده باشه بنابراین عطری رو انتخاب کنید که با چوب صندل، کهربا و گل های عجیب و غریب خلق شده باشد که جوهر طبیعت رو به تصویر می کشه.

8. خانوم های برونگرا

خانوم های برونگرا معمولا عاشق تجربه وکشف چیز های جدید هستن. برای این خانوم ها رایحه ای رو انتخاب کنین که ترکیبی پیچیده از ادویه ها، گل های وحشی همراه با رگه هایی از وانیل باشه.

۹. خانوم های آرام و متین

عطرهای میوه ای برای خانوم هایی که دارای شخصیتی آرام، ساده، حمایت کننده و متواضع هستند بهترین انتخابه. می تونین عطرهایی رو که از توت فرنگی، تمشک، هلو، خربزه و عسل ساخته شدن، برای این دسته از خانوم ها انتخاب کنین. عطرها با بوی شیرین وملایم طنین انداز شخصیت این دسته از خانوم هاست.

پیشنهاد می‌کنیم از انواع عطر اصل و ادکلن شرکتی عطران دیدن کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد