خوشبوترین عطر مردانه در ایران (معرفی 5 ادکلن خوشبو برای آقایان)
25
دی 1402
0 نظر

خوشبوترین عطر مردانه در ایران (معرفی 5 ادکلن خوشبو برای آقایان)

هیچ استایل جذاب مردانه‌ای بدون یک عطر خوشبو تکمیل نمی‌شود. امروزه تنوع چشمگیری در زمینه عطر مردانه وجود دارد، به شکلی که حتی بسیاری از خانم‌ها هم استفاده از ادکلن مردانه را ترجیح می‌دهند. با این وجود، نمی‌توان همه این مدل‌ها را بهترین دانست و حتی بسیاری در ایران موجود نیستند. به همین دلیل با در نظر گرفتن ویژگی‌های مهم یک عطر خوشبو مردانه، در این مطلب فروشگاه عطران چند مورد از خوشبوترین عطر مردانه در ایران را معرفی می‌کنیم.

۵ مدل خوشبوترین عطر مردانه

به طور کلی بر اساس سلایق مختلف، تعریف هر فرد در خصوص بهترین عطر مردانه برای پاییز متفاوت است. با وجود این مسئله، جذابیت و گیرایی بعضی از عطرهای مردانه به‌گونه‌ای است که نظر هر فردی را جلب می‌کند. از این رو در این قسمت به معرفی ۵ مدل خوشبوترین عطر می‌پردازیم.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

عطر مردانه اونتوس کرید معروف‌ترین و پرطرفدارترین عطر مردانه به حساب می‌آید که برای هر فرد جوان و مسنی مناسب است. این عطر به همان اندازه که با بوی خاص موجب ایجاد حس شادابی می‌شود، نوعی ابهت و شکوه خاصی را هم در خود جای داده است. اگرچه کرید اونتوس از عطرهای خنک است، اما بوی جذاب باعث شده که بعضی آقایان آن را به‌عنوان امضای خود در تمامی فصول استفاده کنند.

این خوشبوترین عطر مردانه در ایران رایحه اولیه میوه‌ای شامل ترنج، آناناس، انگور سیاه و سیب دارد. رایحه میانی آن رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی است. رایحه پایه هم وانیل، عنبر و مشک را در برمی‌گیرد. این موارد در کنار یکدیگر یکی از ماندگارترین بوها را رقم می‌زند. به‌طوری که اغلب افراد با یکبار استشمام این بو، آن را به خاطر می‌سپارند.

اگرچه رایحه‌های میوه‌های مدیترانه‌ای باعث می‌شود که اغلب افراد به یاد رایحه‌ای شیرین بیافتند، عطر اونتوس کرید رایحه‌ای تلخ و کاملاً مردانه با پخش بوی زیادی دارد. حتی جذابیت بوی آن به شکلی بوده که بعضی از افراد آن را به عطر ناپلئون تشبیه می‌کنند. در ضمن اغلب برای استفاده در فصول گرم و به‌ویژه فصل بهار پیشنهاد می‌شود.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

ادو تویلت شنل بلو دو شنل - ‌Chanel Bleu De Chanel EDT

ادو تویلت بلو دو شنل از معروف‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای شنل مردانه به حساب می‌آید. این عطر قیمت به‌صرفه‌ای دارد که باعث شده در میان خوشبوترین عطر مردانه در ایران ارزان قرار گیرد. به طور کلی رایحه آن را می‌توان به رایحه‌ای خنک و تلخ تشبیه کرد. البته از عطرهایی است که برای استفاده در تمام فصول سال کاربرد دارد.

عطر بلو شنل یا عطر آبی شنل پخش بوی مناسبی دارد و از لحاظ کیفیت و جذابیت رایحه هم نمره بالایی از مصرف‌کنندگان و عطربازان دریافت کرده است. حتی می‌توان گفت جذابیت رایحه چوبی معطر این عطر تا حدی است که بعضی از خانم‌ها آن را جایگزین ادکلن زنانه می‌کنند.

اگرچه رایحه اولیه بلو دو شنل متشکل از گریپ فروت، لیمو و پرتقال است، اما سایر ترکیبات آن نظیر درخت خس خس، درخت سدر، رزین لبدانوم، رزین کندر هندی و چوب صندل رایحه‌ای چوبی مانند به آن داده‌اند. این رایحه اغلب برای استفاده روزمره و برای جوانان مناسب است. البته بعضی از افراد از آن برای ملاقات رسمی هم استفاده می‌کنند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت شنل بلو دو شنل - ‌Chanel Bleu De Chanel EDT

خوشبوترین عطر مردانه در ایران

ادو تویلت مردانه تام فورد مدل For Men EDT

برند تام فورد یکی از بهترین برندهای تولیدکننده عطرهای مردانه جذاب و پرطرفدار است و مشخصاً ادو تویلت مردانه تام فورد مدل For Men EDT در لیست خوشبوترین عطر مردانه در ایران قرار می‌گیرد. به طور کلی این عطر در میان مدل‌های دارای خط بوی قوی و غلظت بالا قرار گرفته است. در نتیجه برای افرادی که می‌خواهند بوی عطرشان در هر جایی به‌خوبی حس شود، مناسب است.

عطر مردانه تام فورد دارای طبع معتدلی است. رایحه آن در میان رایحه‌های گلی، چوبی و مشکی قرار می‌گیرد و جذابیت خاص خود را دارد. در رایحه اولیه بوی میوه به‌خوبی حس می‌شود و در نت‌های بعدی شکوفه تنباکو، شکوفه پرتقال و شکوفه گریپ فروت استفاده شده است. البته نت پایه شامل سدر، چرم، کهربا و نعناع هندی بوده که ترکیبی چوبی و گلی را رقم زده است.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت مردانه تام فورد مدل For Men EDT

ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل 212VIP EDT

عطر مردانه کارولینا هررا ۲۱۲ از دیگر نمونه‌های خوشبوترین عطر مردانه در ایران ارزان است که قیمت مناسب آن باعث شده تا بسیاری از افراد آن را برای هدیه دادن انتخاب کنند. این عطر ترکیبات منحصر به فردی را شامل شده که هم برای سلایق کلاسیک و هم سلایق مدرن مطلوب است.

القای حس زندگی، طراوت و یا شادابی از مهمترین ویژگی‌هایی است که برای تشریح این عطر می‌توان گفت. طبع آن تند و تلخ است و رایحه‌ای چوبی، مشکی و گلی دارد. اسانس پایه این عطر را مشک، چوب صندل سفید، خس خس، چوب گایاک و روایح دودی تشکیل داده‌اند. اسانس اولیه آن موادی همچون ترنج، اسطوخودوس، ترکیبات سبز و ادویه‌جات و اسانس میانی آن را هم سالویا، بنفشه و زنجبیل تشکیل داده است. در کنار یکدیگر بهترین عطر مردانه از نوع اسپورت را رقم زده‌اند که البته طرفداران فراوانی داشته و اغلب افراد با آن آشنا هستند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت مردانه کارولینا هررا مدل 212VIP EDT

ادو پرفیوم مردانه آرماف مدل Club de Nuit Urban Man EDP

ادو‌ پرفیوم آرماف کلاب د نایت آخرین مورد از بهترین عطر مردانه است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. در ابتدا باید گفت برای کسانی که به عطر اونتوس کرید علاقه دارند اما به دلیل قیمت بالا یا دلایل دیگری آن را خریداری نمی‌کنند، این عطر مناسب است. به طور کلی رایحه ملایم، تلخ و تندی دارد و یکی از مناسب قیمت‌‌ترین نمونه‌ها است. در نتیجه برای هدیه دادن هم مناسب خواهد بود.

این خوشبوترین عطر مردانه در ایران دارای پایه مشک، وانیل، عنبر و نعناع هندی است و سایر نت‌های آن متشکل از گل سرخ، یاسمن، لیمو شیرین، انگور سیاه و سیب است. ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد و افراد زیادی را جذب می‌کند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم مردانه آرماف مدل Club de Nuit Urban Man EDP

خوشبوترین عطر مردانه در ایران کدام است؟

جمع‌بندی

در نهایت با توجه به سلیقه خود می‌توانید هر یک از ۵ موارد مذکور را انتخاب کنید. البته در صورتی که به قیمت خوشبوترین عطر مردانه در ایران اهمیت می‌دهید و به دنبال قیمت مناسبی هستید، می‌توانید ادکلن شرکتی هر یک را با هزینه کمتری تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد