تغییر رایحه ی عطر
14
بهمن 1400
  • تاریخ: پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 12:48
  • نویسنده:
  • صفحه: وبلاگ
  • بازدید: 314
0 نظر

تغییر رایحه ی عطر

میدونستین نوع پوست شما
می تونه رایحه ی یک عطر رو
دگرگون کنه؟
تا حالا براتون پیش اومده که یه عطری روی پوست
یکی از دوستاتون یه بوی فوق العاده داشته باشه اما
روی پوست شما رایحه ش به اون خوبی نباشه؟

با عطران همراه باشید..........

مایکل دونوان، متخصص عطر، میگه: : «به عنوان کسی که ۲۰ سال توی این صنعت کار کرده و بوی عطر های مختلف رو روی پوست های مختلف تست کردم، باید بگم بعضی از انواع پوست رایحه ی بعضی از عطرا رو متفاوت می کنه»
به دلیل پی هاش های متفاوت هر پوست، بوی انواع ادکلن مردانه و همچنین ادکلن زنانه می تونه روی پوست های مختلف تغییر کنه. رایحه عطرها حتی می تونن تحت تأثیر رژیم غذایی شما قرار بگیرن.
هورمون‌ها عامل دیگری هستن که می‌تونن ویژگی‌های عطر شما رو تغییر بدن. برای مثال در زمان هایی که  شما بیشتر عرق می کنین رایحه ی عطر شما تغییر می کنه.


پوست های معمولی :

جدای از اینکه عطر اصل استفاده کرده‌اید یا ادکلن شرکتی ،معمولا روی پوست های معمولی که دارای پی هاش نرمال هستند بوی عطر ها به صورت درست عمل می کنه. مگر اینکه عواملی مثل تغییر پی هاش یا عرق رایحه را کمی تغییر دهد.


پوست های چرب:

بیشتر عطرها با موادی ساخته می شوند که جذب روغن می شوند. بنابراین اگر پوست چرب دارید، پوست شما نت های اولیه رو برای مدت طولانی تری حفظ می کنه، اما از طرف دیگر متخصصان عطر بر این باورن که بوی های شیرین روی پوست های چرب کمی شیرین تر و آزاردهنده میشن. اما نت های دارای مرکبات روی پوست های چرب فوق العاده هستن. قاعده کلی این است که معمولا پوست های چرب شدت رایحه
عطر ها رو بالاتر می برن بنابراین عطر های ملایم دارای شدت بوی بالاتری روی پوست های چرب هستن و انتخاب مناسب تری ان.


پوست های خشک:

پوست های خشک به نت های شدیدتری برای ماندگار شدن عطر نیاز دارن. رایحه های ادویه ای، تند، خیلی شیرین و گلی مدت زمان بیشتری روی پوست های خشک دوام می آورند و رایحه های ملایم و لطیف معمولا زود از روی این دسته پوست ها محو می شوند. اما اگر پوست شما خشکه و به این نوع از رایحه ها علاقه ای ندارید، همانطور که در پست های قبلی هم گفتیم سعی کنید قبل از استفاده از یک عطر پوست خود را با یک لوسیون بی بو چرب کنید و بعد روی آن عطر را استفاده کنید. به این ترتیب رایحه ی عطر شما مدت زمان بیشتری روی پوستتون باقی خواهد موند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد