بهترین  عطر شنل زنانه + معرفی 8 مورد پرفروش
29
آبان 1402
0 نظر

بهترین عطر شنل زنانه + معرفی 8 مورد پرفروش

هر شخصی که حتی کمی با دنیای عطر و به‌خصوص عطرهای زنانه سروکار داشته است، به‌خوبی با محبوبیت و کیفیت عطر شنل زنانه آشنا است. تولیدات این برند از معروف‌ترین و پرفروش ترین عطر زنانه در ایران هستند که افراد بی‌شماری از آن استفاده می‌کنند. عطر و ادکلن‌های این برند، هر رنج سنی و سلیقه‌ای را پوشش داده و همه افراد با سلایق مختلف و میل به عطر خنک، گرم، تند، شیرین، ملایم و غیره می‌توانند ادکلن زنانه مناسب خود را به‌آسانی از میان محصولات آن پیدا کنند. با این وجود می‌توان گفت بسیاری از عطرهای این برند قدیمی و معتبر به‌عنوان بهترین عطر زنانه شناخته می‌شوند و نسبت به سایر محصولات با فروش و استقبال بیشتری مواجه شده‌اند و در این مطلب به معرفی بهترین ادکلن شنل زنانه خواهیم پرداخت؛ با عطران همراه باشید.

 ۸ مورد بهترین ادکلن شنل زنانه

به طور کلی انتخاب عطر و تصمیم در خصوص خوشبو بودن آن یک انتخاب کاملاً شخصی و سلیقه‌ای محسوب می‌شود. با این وجود تعدادی از انواع عطر شنل به‌عنوان بهترین عطر زنانه شناخته شده‌اند و به دلیل ویژگی‌های خاص خود موردپسند افراد بیشتری قرار گرفته‌اند.

عطر شنل کوکو مادمازل اینتنس ادو پرفیوم زنانه

زمان معرفی پرفروش‌ترین عطر شنل زنانه، عطر شنل کوکو مادمازل اینتنس ادوپرفیوم در صدر جدول قرار می‌گیرد. این عطر خنک و شرقی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، برای تمامی فصول مناسب بوده و به همین دلیل هم از سال عرضه تاکنون توسط بسیاری از بانوان جهان به‌عنوان امضای بو مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود اینکه این عطر در مقایسه با سایر عطرهای محبوب امروزی قیمت مناسبی دارد، استقبال و تقاضای فراوان باعث شده است تا ادکلن شرکتی و قیمت مناسب آن توسط سازندگان بسیاری عرضه شود.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Coco Mademoiselle Intense EDP

ما در مقاله ای دیگر، به معرفی پرفروش ترین عطر زنانه زارا پرداخته ایم.

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Gabrielle EDP

شنل گابریل از دیگر موارد معروف عطر شنل است. این عطر پرطرفدار دارای بوی گلی بوده و تقریباً تمامی کسانی را که به عطرهای گلی علاقه دارند، به خود جذب می‌کند. این عطر که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، دارای چهار گل سفید بوده و بوی گل مریم و یاس در آن به‌خوبی حس می‌شود. البته کلیه ترکیبات هم گل نیستند و نت آغازین بوهای میوه‌ای از جمله نارنگی ماندارین و گریپ فروت را شامل می‌شود. همچنین جالب است بدانید که محبوبیت و شهرت آن در حدی بوده است که کریستین استوارت به‌عنوان یکی از چهره‌های مشهور هالیوودی، چهره تبلیغاتی این بهترین عطر شنل زنانه است.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Gabrielle EDP

بهترین عطر شنل زنانه

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Allure Sensuelle EDP

عطر الور سنسوال یا سنشوال از موارد بهترین عطر زنانه برای کسانی است که به عطرهای گرم علاقه دارند. این عطر با ترکیبات فلفلی، مرکبات و ادویه‌ای خود بسیار گرم بوده و به همین دلیل هم اغلب در زمستان استفاده می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت این عطر شرقی که در سال ۲۰۰۶ عرضه شده است، به دلیل خط بوی قوی و پودری خود از ماندگاری و پخش بوی زیادی برخوردار است.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Allure Sensuelle EDP

ادو تویلت زنانه شنل مدل Chance Eau Fraiche EDT

به طور کلی بهترین ادکلن شنل زنانه از نوع چنس انواع مختلفی دارد و در ایران هم با استقبال فراوانی مواجه هستند. ادوتویلت زنانه شنل مدل Chance Eau Fraiche EDT که با عنوان عطر شنل چنس سبز هم شناخته می‌شود، دارای رایحه‌های تند، خنک و کمی شیرین است. اگرچه در این عطر از مرکبات و ادویه هم استفاده شده است اما ترکیب خاص آن با اسانس‌هایی نظیر لیمو باعث شده تا به‌عنوان انتخاب مناسبی برای فصل تابستان شناخته شود.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو تویلت زنانه شنل مدل Chance Eau Fraiche EDT

شنل کوکو ادو پرفیوم CHANEL Coco EDP

شنل کوکو یکی از موارد پرفروش‌ترین عطر زنانه در ایران است و عطری همه‌پسند به حساب می‌آید. این ادوپرفیوم از قدیمی‌ترین محصولات برند مذکور بوده و در سال ۱۹۸۴ عرضه شده است. همچنین طبع آن گرم، تند و تلخ است و برای افرادی که به این گروه بویایی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. این عطر از نمونه‌های کلاسیک و لوکس به شمار می‌رود و اگرچه دارای بویی تند و تیز است اما وجود اسانس رز در میان ترکیبات کمی ملایمت به آن اضافه می‌کند.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Coco EDP

ما در مقاله ای دیگر، به معرفی بهترین عطر زنانه لانکوم پرداخته ایم.

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل N°5 EDP

امروزه کمتر کسی علاقمند به دنیای عطرها پیدا می‌شود که با شنل ان ۵ یا شنل نامبر ۵ آشنایی نداشته باشد. این عطر را می‌توان از اصیل‌ترین محصولات برند مذکور نام برد و با وجود آنکه در سال ۱۹۵۴ عرضه شده است، همچنان بین انواع پرفروش‌ترین عطر شنل زنانه قرار دارد. این عطر کلاسیک با بوی گرم، شیرین و گلی خود انتخابی عالی برای فصول سرد به حساب می‌آید و البته بسیاری از بانوان در تمامی فصول از آن به‌عنوان عطر روزانه خود استفاده می‌کنند.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل N°5 EDP

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Coco Noir

بسیاری از بانوان در میان انواع نمونه‌های ادکلن زنانه به دنبال نمونه‌هایی از عطر گرم می‌گردند که به اندازه عطر الور سنسوال گرم نباشد و شنل کوکو نویر که ملایمت بیشتری دارد، می‌تواند انتخاب مطلوبی برای آن‌ها باشد. این عطر که از محصولات اخیر برند شنل به شمار می‌رود، در گروه بویایی چوبی گلی قرار می‌گیرد و به‌عنوان ورژن جدید و مدرن کوکو و کوکو مادمازل معرفی شده است.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Coco Noir

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Chance

شنل چنس با طبع معتدل آخرین مورد از بهترین عطر شنل زنانه است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. این عطر، ملایم، شیرین، با بوی گل‌های مدیترانه‌ای و به همراه ماندگاری بسیار بالا است. همچنین برای کسانی که عطر شنل زنانه قیمت اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد، این ادوپرفیوم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این عطر باطراوت با ترکیبات خاص خود از جمله فلفل، لیمو، آناناس، گل یاس و مشک حس زندگی و شادی را به افراد منتقل می‌کند.

برای خرید این عطر به لینک زیر مراجعه کنید:

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Chance

کلام آخر

در نهایت موارد مذکور از بهترین نمونه‌های عطر شنل هستند که افراد با سلایق گوناگون می‌توانند مدل دلخواه را از میان آن‌ها پیدا و خریداری کنند. محبوبیت فراوان باعث شده است که انواع ادکلن‌های شرکتی آن‌ها هم عرضه شوند و از این رو امکان خرید نمونه‌های قیمت مناسب این بهترین عطرها از فروشگاه اینترنتی عطران فراهم شده است. در ضمن در این فروشگاه علاوه بر عرضه انواع عطر زنانه با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت، تنوع بالایی از ادکلن مردانه هم عرضه می‌شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد